Vanaf mei heb ik een small abbonement afgesloten met een onbeprekte datalimiet. Tot heden toe ben ik zeer tevreden geweest over de snelheid. Tot mijn verbazing wordt op mijn nieuwe factuur alle extra GB vanaf mei aangerekend. Ik zal een brdag moeten betalen van 300 euro extra.
Nooit heb ik van ADSL2FIT een mail of wijziging van de voorwaarden ontvangen waarin staat vermeldt dat ik een limiet heb.
Wat nu te doen ????
Als ik het bedrag niet betaal zullen ze mij waarschijnlijk afsluiten. Moet ik dit bedrag betalen ivm hun nieuwe voorwaarden.
extra factuur ADSL / radeloos
Niet betalen! Zet er een advocaat op , zij MOETEN jouw akkoord hebben ivm de nieuwe voorwaarden!jvd1971 schreef:Vanaf mei heb ik een small abbonement afgesloten met een onbeprekte datalimiet. Tot heden toe ben ik zeer tevreden geweest over de snelheid. Tot mijn verbazing wordt op mijn nieuwe factuur alle extra GB vanaf mei aangerekend. Ik zal een brdag moeten betalen van 300 euro extra.
Nooit heb ik van ADSL2FIT een mail of wijziging van de voorwaarden ontvangen waarin staat vermeldt dat ik een limiet heb.
Wat nu te doen ????
Als ik het bedrag niet betaal zullen ze mij waarschijnlijk afsluiten. Moet ik dit bedrag betalen ivm hun nieuwe voorwaarden.
- ikkejonge
- Pro Member
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 20:11
- Locatie: Zulte
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
dacht 3 mei
edit: voor nieuwe particuliere klanten begonnen de voorwaarden ivm datalimiet op 15 mei
edit: voor nieuwe particuliere klanten begonnen de voorwaarden ivm datalimiet op 15 mei
Laatst gewijzigd door ikkejonge 08 feb 2005, 21:12, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
- Berichten: 3373
- Lid geworden op: 09 sep 2002, 18:19
- Locatie: Belgium, Bever
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Hun praktijken kunnen gewoon niet meer door de beugel.
Ik snap niet dat het ministerie van economische zaken hier nog niet opzit.
Ze behandelen hun klanten als het grootste vuil van de straat.
Ik raad niemand nog A2F aan.
greetz,
Nob
Ik snap niet dat het ministerie van economische zaken hier nog niet opzit.
Ze behandelen hun klanten als het grootste vuil van de straat.
Ik raad niemand nog A2F aan.
greetz,
Nob
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Lol... daar ben ik een jaar geleden al mee begonnen, ik raad ze het nu zelfs actief afNob schreef:Ik raad niemand nog A2F aan.

Spijtig genoeg wordt de vrees van vele klanten waarheid: er komen limieten. Onder druk van Scarlet worden vanaf 15 mei 2004 alle nieuwe abonnementen beperkt tot een datavolume van 40 GB per maand. Het is echter geen echte ‘limiet’, maar zal net zoals bij vele andere providers met het systeem werken waarbij een overtreding met smalband wordt bestraft. Je kan echter je limiet zelf omhoog trekken tegen een tarief van € 1 per gigabyte, zonder dat daar een echte bovengrens aan is.
Volgens de factuur ben ik op 13 mei 2004 het contact aangegaan. Tot heden toe heb ik geen enkele wijziging in mijn voorwaarden ontvangen.
Moet ik dit bedrag betalen of kan ik me wenden tot de onbudsman
Volgens de factuur ben ik op 13 mei 2004 het contact aangegaan. Tot heden toe heb ik geen enkele wijziging in mijn voorwaarden ontvangen.
Moet ik dit bedrag betalen of kan ik me wenden tot de onbudsman
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik dacht dat de contracten die sinds 1 mei zijn uitgeschreven het type zijn mét limiet. En als je die inderdaad ondertekend hebt ... dan kan je niet anders dan betalen, want je hebt je accoord gegeven. Dat zou ik dus in de eerste plaats nagaan. Heb je nog je eigen versie?
Kennisgeving van de nieuwe voorwaarden (bv. een mail met een link naar de nieuwe voorwaarden) is toch verplicht, dacht ik.jvd1971 schreef:Nooit heb ik van ADSL2FIT een mail of wijziging van de voorwaarden ontvangen waarin staat vermeldt dat ik een limiet heb.
- ikkejonge
- Pro Member
- Berichten: 296
- Lid geworden op: 22 maa 2004, 20:11
- Locatie: Zulte
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Bijgevoegd, de officiële statement van ADSL2fit van 03/05/2004
[mod]Sorry, onderaan het document staat dat je dit niet zomaar mag verspreiden. Het is misschien flauw, maar het laatste dat we willen is een brief van de A2F advocaat in onze bus.[/mod]
[mod]Sorry, onderaan het document staat dat je dit niet zomaar mag verspreiden. Het is misschien flauw, maar het laatste dat we willen is een brief van de A2F advocaat in onze bus.[/mod]
-
- Member
- Berichten: 60
- Lid geworden op: 26 jun 2004, 10:05
- Locatie: Oud-Turnhout
- Bedankt: 1 keer
Even alles nagelopen. Op 14 april heb ik het aanvraagformulier ondertekend en verstuurd naar ADSL2FIT. Een ontvangstbevestiging (fax) heb ik ontvangen.
Aangezien de aansluiting enige tijd duurde heb ik diverse telefoontjes gepleegd. Op 13 mei 2004 ben ik definitief aangesloten.
Aangezien de aansluiting enige tijd duurde heb ik diverse telefoontjes gepleegd. Op 13 mei 2004 ben ik definitief aangesloten.
Ongeacht hetgeen er in het contract vemeld staat lijkt het mij toch niet redelijk om nu nog facturen te sturen voor extra verbruik vanaf de maand mei.
Zijn ze niet verplicht van die facturen binnen een redelijke termijn te sturen en niet bijna een jaar later ???
Zijn ze niet verplicht van die facturen binnen een redelijke termijn te sturen en niet bijna een jaar later ???
Je hebt nog geluk hier loopt het over de 700 €, juist hetzelfde enkel iets later. Bij mij loopt de factuur af op dezelfde dag dat deze gemaakt is, is dat bij jullie ook het geval, ook staat er geen vermelding met ***** op de factuur. Niks ontvangen dat ik aan de nieuwe voorwaarden deelneem, dus niks moeten faxen ontrent die 40 GB limiet.
Mvg,
Kikker46
Mvg,
Kikker46
Niet betalen!
Op 14 april heb je voor het volgende ondertekend :
"De klant verklaart door de ondertekening van deze bestelbon, de producten en diensten te aanvaarden onder de voorwaarden beschreven in de algemene voorwaarden en in de ADSL voorwaarden"
(zie vak 7 ondertekening)
Jij gaat op 14 april akkoord met de algemene voorwaarden en doet je bestelling. Zij kunnen zomaar niet hun algemene voorwaarden gaan veranderen zonder je op de hoogte te stellen (verplicht via e-mail beschreven in de algemene voorwaarden) om zodoende eventueel je bestelling te annuleren!
In de algemene voorwaarden moet je bij ADSL-voorwaarden punt 5 eens goed lezen! Hieruit blijkt dus dat op 14 april je contract ingegaan is. Hou dus goed de fax bij waarin ze de bevestiging doen!
Reeds meerdere malen is hier op het forum voorgekomen dat mensen afgesloten werden voor het niet tijdig betalen en nu zou je ineens 300€ moeten betalen voor al die voorgaande maanden zonder ook maar één verwitting te hebben ontvangen?
Volgens de algemene voorwaarden hebben ze dus geen poot om op te staan!
Maak een dossier op en stuur het naar de ombudsman. Voeg zeker de algemene voorwaarden met verwijzing naar dat punt 5 bij ADSL voorwaarden bij + kopie van je aanvraag met hun fax als antwoord + de eis tot betaling die nu gebeurt.
Inter
Op 14 april heb je voor het volgende ondertekend :
"De klant verklaart door de ondertekening van deze bestelbon, de producten en diensten te aanvaarden onder de voorwaarden beschreven in de algemene voorwaarden en in de ADSL voorwaarden"
(zie vak 7 ondertekening)
Jij gaat op 14 april akkoord met de algemene voorwaarden en doet je bestelling. Zij kunnen zomaar niet hun algemene voorwaarden gaan veranderen zonder je op de hoogte te stellen (verplicht via e-mail beschreven in de algemene voorwaarden) om zodoende eventueel je bestelling te annuleren!
In de algemene voorwaarden moet je bij ADSL-voorwaarden punt 5 eens goed lezen! Hieruit blijkt dus dat op 14 april je contract ingegaan is. Hou dus goed de fax bij waarin ze de bevestiging doen!
Reeds meerdere malen is hier op het forum voorgekomen dat mensen afgesloten werden voor het niet tijdig betalen en nu zou je ineens 300€ moeten betalen voor al die voorgaande maanden zonder ook maar één verwitting te hebben ontvangen?
Volgens de algemene voorwaarden hebben ze dus geen poot om op te staan!
Maak een dossier op en stuur het naar de ombudsman. Voeg zeker de algemene voorwaarden met verwijzing naar dat punt 5 bij ADSL voorwaarden bij + kopie van je aanvraag met hun fax als antwoord + de eis tot betaling die nu gebeurt.
Inter
Nobody is perfect but I'm f*** close [Clawfinger]