SMS naar internationale nummers

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
joriz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 49 keer

Op de laatste 2 facturen van DIGI werden telkens "SMS naar internationale nummers" aangerekend als "Buiten bundelverbruik".
Welliswaar 1 sms in de eerste maand en 2 sms'en in de 2de maand, maar ik heb geen flauw idee waar dit van komt. Op de factuur staat ook geen nummer naar waar deze sms gestuurd werd...

Bij men vorige provider YouFone had ik dat nooit. Kijkt nog iemand zijn facturen na en heeft dat misschien opgemerkt?
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
nerph
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Heb je een iPhone? Zo ja, is het waarschijnlijk iMessage en FaceTime activatie berichten.

Echter dacht ik dat Yoin die ook aanrekent.
fryelectro
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Ik had er 12… wil gerust betalen voor 1 activatie sms maar als er door digi 12 internationale sms’en moeten worden verstuurd om je iPhone(2x want twee verschillende toestellen getest) te activeren dan ben ik wel iets minder welwillend.
Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
nerph
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 17 keer
Recent bedankt: 1 keer
Provider

Bij mij waren het er 21 smsen als ik mij niet vergis, door die problemen met activatie. Ik heb een mail gestuurd naar Digi om dit uit te leggen en ze zeiden dat ze het gingen nakijken, maar daarna niets meer gehoord.

Voor die 1,47€ had ik geen zin om het op te volgen en mij gewoon bij neergelegd. Ondertussen terug gegaan naar MV, die zo'n smsen niet aanrekent.
joriz
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 59 keer
Bedankt: 49 keer

Klopt iPhone. Ik hou het nog even in't oog. In die periode heb ik een herstelling van het toestel gehad. Toestel moeten resetten, tijdelijk toestel klaargemaakt etc. Dus dat zou wel eens goed kunnen...
Edpnet VDSL XL + Voip @ 100/35Mbit / Fritzbox 7490
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”