Fotos afhalen van Nokia 230
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 29 keer
IK kreeg de vraag of ik foto's die op een Nokia (ik denk model 230) staan kon kopieren om dan alzo deze door te mailen. Maar het lukt me vooralsnog niet. Ik probeerde eerst via bluetooth verbinding met de desktop windows 11 en dan via de microusb poort maar de pc ziet de gsm niet en het enige dat ik zie is dat de batterij wordt geladen. Ook een bluetooth verbinding tussen de nokia en mijn iphone 15PM lukte niet vanwege een weigering van de iphone. (Nokia 230 wordt niet ondersteund) komt er als melding. Ik had al de Nokia Connectivity Cable Driver USB geinstalleerd alsook programma's zoals Nokia PC Suite en NokiaSuite webinstaller maar niets lijkt te werken. Weten jullie of het uberhaupt kan dat je foto's kan kopieren naar de pc?
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Volgens Google kan er een sd kaart in...
J.
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 189 keer
- Bedankt: 133 keer
- Recent bedankt: 2 keer
Wij hadden die vroeger ook op het werk, maar met microusb zou toch moeten werken. Wel opletten, dat gaat niet met ieder micro usb kabeltje, enkel degene die gegevensoverdracht ondersteunen.
SELECT * FROM users WHERE clue >0;