@devilkin al X aantal keer ! Waar ik woon ( Genk/Limburg ) met orange had ik elke dag op de zelfde tijdstip ( omstreeks 16U ) slechte 4G ( niet qua dekking maar surfsnelheid , normaal haalde ik rond de 20 a 25 Mbits maar vanad 16U ergens 7 a 10 Mbits down .... ) . Heb hierover JAREN geklaagd en tis opgelost sinds een paar maand doordat ze 3G hebben uitgeschakeld . Dankzij dit heb ik in mijn woonomgeving eindelijk stabieler 4G snelheden !
En als ik voor andere plaatsen klaag waar ik kom krijg ik als antwoord: ja meneer wij kunnen niet zomaar een mast overal plaatsen want elke gemeente en provincie zijn er regels , bestralingsnormen , mag ook niet met andere masten storen etc ....
Dank denk ik Bullsh*t !
Ok die regel van bestralingsnormen klopt wel maar ze kunne toch ook moeite doen om die wet te laten aanpassen ?
Ik weet alleen Belgie blijft een uitmelk land omdat niemand tegoei zijn/haar mond open doet . Ik durf dat nu toevallig wel en ergens hoop ik wel dat er ooit meer mensen in mijn voetstappen volgen . Nu dit zou niet vandaag op morgen gebeuren ùaar ooit komt er wel iets van
Maar terug on-topic: Ben nauwlettend aan het volgen als iik eindelijk 5G zou krijgen haha