zijn er nog mensen die sinds hun overstap naar Digi geen iMessage en Facetime meer hebben op hun iPhone?
voor de rest werkt alles normaal.
iMessage en Facetime probleem
- nerph
- Plus Member
- Berichten: 142
- Lid geworden op: 21 aug 2024, 11:18
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 17 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Toen ik eventjes klant was bij DIGI eind december had ik problemen met het activeren van iMessage/FaceTime, maar naar een dag of 2 is het wel gelukt.
Of het nu aan DIGI lag of aan Apple, weet ik niet. Ik had trouwens terug problemen met activeren toen ik naar een andere provider ging.
Ik zou Apple contacteren, ze hebben een live chat op hun website.
Of het nu aan DIGI lag of aan Apple, weet ik niet. Ik had trouwens terug problemen met activeren toen ik naar een andere provider ging.
Ik zou Apple contacteren, ze hebben een live chat op hun website.
- fryelectro
- Elite Poster
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 14 dec 2005, 11:58
- Locatie: 03BOO0
- Uitgedeelde bedankjes: 363 keer
- Bedankt: 174 keer
bij mij ook geactiveerd geraakt, na 12 activatie SMSen die ze ook netjes hebben aangerekend 

Edpnet VDSL XL - 100/35 Fritz!Box 7530
Orange Go Extreme
Orange Go Extreme
- selder
- Moderator
- Berichten: 6576
- Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
- Locatie: Tienen
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Om iMessage of Facetime te activeren op een mobiel nummer op een iOS apparaat, wordt er in de achtergrond een SMS bericht gestuurd. Volgens mij naar Ierland of de UK. Da's dus internationaal en mogelijk loopt daar bij Digi dus wat mis.
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz