Ik heb ze dan maar gebeld, maar konden geen reden geven waarom ze dit zomaar inplannen, en wat de preciese reden is, en op de email kan je ook niet antwoorden.Je klantennummer: X
Merkte je onlangs iets aan je verbinding? Er viel je misschien niets op, maar ons wel. Wij checken constant of je netwerk vlot loopt. Daardoor zagen we dat je surf- en/of kijkervaring beter kan. En dat komen we meteen voor jou regelen, zodat je verbinding écht tiptop is.
Gratis herstelafspraak
We sturen gratis een Telenet-technieker langs om even alles bij jou na te kijken, binnen én buiten. We planden alvast een afspraak in. Past die voor jou?
hier staat adres en voorgestelde datum
Toch liever een ander moment? Geen probleem! Bel ons gerust op +32 (0) 15 66 66 66 of verander je afspraak online MyTelenet.
Wat checken we voor jou?
Tijdens de gratis herstelafspraak doet onze technieker een grondige check, van je kabels tot je modem en alles daartussen. Meer details weten? Lees meer over je herstelafspraak en ontdek hoe je een Telenet technieker herkent.
Ik heb de afspraak dus geweigerd.
En als voormalig network engineer bij een grote telecom vendor (en tevens voormalige change manager bij een welbekend nutsbedrijf), vind ik het ongepast dat ze zonder opgave van reden zomaar een afspraak inboeken.
Op eerste zicht is de docsis modem met speedboost nog steeds OK: