Eergisteren 2 u. in Frankrijk. 1.45 GB mobiel verbruik sinds 1/1/2025 toont mijn gsm.
Hoe kan dit in godsnaam?
Verbruiksmeter Hey! toont 122 GB, reëel verbruik 0,83 GB
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
- Bedankt: 14 keer
Er gebeuren wel meer rare dingen bij die volume meter bij Hey! Zo denkt de mijne dat we nog in 1970 leven en verbruik staat al maanden op 0GB.
Reeds meerdere keren contact opgenomen, er is weinig veranderd.
Reeds meerdere keren contact opgenomen, er is weinig veranderd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 20 keer
1970 en 0 GB, dat zal het vaste internet verbruik zijn vermoed ik. Is bij mij ook zo. Op factuur staat elke maand 'door een technisch probleem kon uw verbruik niet gemeten worden'. Ik verwacht alleszins niet aan 3TB te komen dus neem er weinig aanstoot aan. Er zijn zaken bij HEY die me meer storen dan dat, ze slagen er nooit in consequente communicatie te hebben op al hun platformen (app/myhey/website/..) altijd wel contradictie te vinden.
Laatst gewijzigd door Fluppeke 4 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Ik blijf Hey! top vinden, 4 € voor 35 GB en unl. bellen. (pijnlijk dat je het momentum mistte
) Dat die meter voor geen meter werkt, is raar, maar geen reden om te vertrekken en (drie)dubbele te betalen.
Mobiel internet werkt ALTIJD.
OFF-TOPIC: En ik blijf EDPNET fan, daar mijn upload 4 voudige is dan die van jou ....En een performante helpdesk, en 1 VDSL modem/router/DEC-T station (dat is mij die 5€ extra waard), in tegenstelling tot Hey (alhoewel ik ze zelden nodig heb)

Mobiel internet werkt ALTIJD.
OFF-TOPIC: En ik blijf EDPNET fan, daar mijn upload 4 voudige is dan die van jou ....En een performante helpdesk, en 1 VDSL modem/router/DEC-T station (dat is mij die 5€ extra waard), in tegenstelling tot Hey (alhoewel ik ze zelden nodig heb)
Modbreak:
Vriendelijk blijven, dank u wel.
Vriendelijk blijven, dank u wel.
Laatst gewijzigd door satsurfer 4 maanden geleden, in totaal 9 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
- Bedankt: 385 keer
- Recent bedankt: 4 keer
Gisteren mijn dochter overgezet van oude formule (15 €-5 €) naar M formule (wilde dit al doen in de zomer, door de 10 GB extra) + 24 u. later....
Gisteren bij de simulatie, zag ik al geen 5 € korting. Ik meen me te herinneren dat bij mij dit wel zo stond. 4 €. Ik dacht, zal wel bug zijn.
Via Chrome gaf hij zelfs 'mijn producten' niet weer zonet.
Via EDGE wel.
Ik heb nu een Messenger bericht gestuurd. Ik hoop echt dat die 5 € korting blijft, geen bewuste nieuwe policy....Want dan heb ik in mijn vingers gesneden. en betaal ik 1 € minder, voor 15 GB minder & EU roaming.
fingers crossed, anders mag ik straks andere oorden opzoeken met betere voorwaarden, maar DIGI komt er niet in zunne.
Gisteren bij de simulatie, zag ik al geen 5 € korting. Ik meen me te herinneren dat bij mij dit wel zo stond. 4 €. Ik dacht, zal wel bug zijn.
Via Chrome gaf hij zelfs 'mijn producten' niet weer zonet.
Via EDGE wel.
Ik heb nu een Messenger bericht gestuurd. Ik hoop echt dat die 5 € korting blijft, geen bewuste nieuwe policy....Want dan heb ik in mijn vingers gesneden. en betaal ik 1 € minder, voor 15 GB minder & EU roaming.

fingers crossed, anders mag ik straks andere oorden opzoeken met betere voorwaarden, maar DIGI komt er niet in zunne.