Orange Tempo prepaid - resterend belkrediet verdwenen

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 98 keer

Ik heb een Tempo prepaid kaart die extreem weinig gebruikt wordt en die ik elk jaar op 31/12 oplaad om aan de verplichting te voldoen om te herladen binnen de 12 maand.
Ik doe dit al verschillende jaren zonder probleem, met ondertussen al behoorlijk wat belkrediet opgespaard, wegens minimaal verbruik.
Had dit jaar opgeladen na een periode van 12 maanden minus een 10-tal uur, maar net ervoor op 31/12 kort na middernacht was het resterend saldo al weg. Ik heb zo'n vermoeden dat de 366 dagen van 2024 er misschien voor iets tussen zitten (de jaren voordien geen probleem gehad).

Kan zijn dat dit probleem zich enkel voordoet in combinatie met 31/12 als 'vervaldag'. Ik geef het maar mee voor de Tempo gebruikers die zoals ik, nauwelijks of niet de resterende belwaarde nakijken.

Helpdesk gebeld, nauwelijks wachttijd en na uitvoerig de details van de herladingen en verdwenen saldo toegelicht te hebben, weinig of geen bijkomende vragen of opmerkingen, en na even aan de lijn te moeten blijven, stond alles er direct terug op zoals het was. Dus ik vermoed dat ik niet de eerste was die voor dit probleem gebeld had....

Dus goed en vlot geholpen door de Helpdesk... en de IT systemen die last hebben van een schrikkeljaar :bang: , dat zullen we er maar bijnemen, zeker?
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Fijn zo'n gewillige helpdesker. 😉
Maar als je een dusdanig laag verbruik hebt dat de geldberg (kuch..) blijft aangroeien is Base dan geen betere optie?
Kost het je daar niet slechts 5€/jaar?
Heb zelf nog ergens zo'n sim liggen ik moet het eens nakijken.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
DIBO
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 98 keer

Bij Orange is het ook maar 5€/j om deze Tempo sim 'levend' te houden.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Je hebt gelijk, ik zie het net.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 94 keer

Orange heeft lange tijd met een 30 dagen gewerkt. Ik vermoed voor hen dat een jaar ook maar 360 of 365 d telt.

Verstuurd vanaf mijn CPH2493 met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “Orange (Mobistar, Hey telecom)”