Ik doe dit al verschillende jaren zonder probleem, met ondertussen al behoorlijk wat belkrediet opgespaard, wegens minimaal verbruik.
Had dit jaar opgeladen na een periode van 12 maanden minus een 10-tal uur, maar net ervoor op 31/12 kort na middernacht was het resterend saldo al weg. Ik heb zo'n vermoeden dat de 366 dagen van 2024 er misschien voor iets tussen zitten (de jaren voordien geen probleem gehad).
Kan zijn dat dit probleem zich enkel voordoet in combinatie met 31/12 als 'vervaldag'. Ik geef het maar mee voor de Tempo gebruikers die zoals ik, nauwelijks of niet de resterende belwaarde nakijken.
Helpdesk gebeld, nauwelijks wachttijd en na uitvoerig de details van de herladingen en verdwenen saldo toegelicht te hebben, weinig of geen bijkomende vragen of opmerkingen, en na even aan de lijn te moeten blijven, stond alles er direct terug op zoals het was. Dus ik vermoed dat ik niet de eerste was die voor dit probleem gebeld had....
Dus goed en vlot geholpen door de Helpdesk... en de IT systemen die last hebben van een schrikkeljaar
