Ik heb een bepaald nummer waarbij de telefoon niet eens over gaat, ik krijg na een paar seconden 'Call ended'.
Nu vroeg ik me af of dit aan DIGI ligt of op de een of andere manier aan mij,
ik heb niet meteen iemand met DIGI in mijn omgeving om dit te proberen.
Vroeger toen ik nog bij hey! zat ging dit zonder problemen, ook via mijn werknummer (dual sim in zelfde toestel) gaat dit perfect.
Zou iemand het hier eens kunnen proberen? Nummer in kwestie is van de FOD Financiën: 02 572 57 57, dank bij voorbaat.
Bepaalde nummers niet bereikbaar
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 3 keer
- KKS
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 10 keer
Mij lukt het niet om hiernaar te bellen met mijn Digi sim.tielemans.jorim schreef: 4 maanden geleden Zou iemand het hier eens kunnen proberen? Nummer in kwestie is van de FOD Financiën: 02 572 57 57, dank bij voorbaat.
Mijn telefoon toont voor 30 seconden:
En dan wordt de verbinding verbroken nog voor het overgaat.Bellen...
SPF Finances Bruxelles North Galaxy Building
Brussel
Laatst gewijzigd door KKS 4 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Starter
Bedankt voor de bevestiging. Nu is de vraag natuurlijk: ligt het aan DIGI of de FOD? Zal het bij beide maar eens melden.
Laatst gewijzigd door tielemans.jorim 4 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
- KKS
- Member
Net even aan mijn collega gevraagd hier, hij is nog geen digi klant, en hij kan er wel naar bellen (mobiel).tielemans.jorim schreef: 4 maanden geleden Bedankt voor de bevestiging. Nu is de vraag natuurlijk: ligt het aan DIGI of de FOD? Zal het bij beide maar eens melden.
Toegevoegd na 26 minuten 44 seconden:
Ik heb het In ieder geval ook gemeld aan de klantendienst van digi.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
- Bedankt: 279 keer
Zelfde resultaat hier met DIGI sim: toont "Bellen..." gedurende een hele tijd, en daarna verbinding verbroken, een beltoon hoor ik niet.tielemans.jorim schreef: 4 maanden geleden Vroeger toen ik nog bij hey! zat ging dit zonder problemen, ook via mijn werknummer (dual sim in zelfde toestel) gaat dit perfect.
Zou iemand het hier eens kunnen proberen? Nummer in kwestie is van de FOD Financiën: 02 572 57 57, dank bij voorbaat.
Ik heb geen andere sim om het eens te proberen, ik heb wel een vast nummer (EDPNet) maar daar moet ik betalen voor uitgaande gesprekken, dus dat ga ik niet proberen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
ok ik ben dus niet alleen met dit probleem/mysterie, ik heb hetzelfde aan de hand met mijn digi sim naar mijn eigen vaste nummer van telenet bellen lukt niet !, ik dacht in begin dat die probleem zich wel zou oplossen maar dit klopt dus niet, andere vaste telenet telefoonnummers lukken wel (bvb bij mijn ouders) dus het ligt specifiek aan mijn eigen vaste telenet telefoon nummer blijkbaar, ondertussen werd mijn moeder ook klant bij digi en heb nu geprobeerd via haar digi sim en dat geeft hetzelfde probleem mijn vaste lijn van telenet is niet bereikbaar en de vaste telenet lijn van mij ouders is wel bereikbaar, het is dus blijkbaar echt nummer gebonden. Ik zal dus ook eens moeten mailen naar de digi helpdesk (ik zie er al tegenop...)
-
- Starter
Ik heb het telefonisch gemeld, ze ging het doorgeven aan de technische dienst. Geen idee of er een ticketing systeem is waar klanten ook in kunnen, alleszins geen nummer gekregen.gvo7 schreef: 4 maanden geleden Heeft iemand al contact opgenomen met DIGI voor dit probleem (en ook al een antwoord mogen ontvangen van hun)?
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
- Recent bedankt: 24 keer
Om de toegang naar de noodnummers (101, 112) te testen bestaan er de testnummers
Nog beter: download en installeer de 112 App
- 119 = brandweer / ziekenwagen
- 117 = politie
Druk dan gerust op 1 of 2, dan krijg je een gesproken boodschap met welke provinciale noodcentrale deze testoproep verbonden is."Noodcentrale - Voor ziekenwagen of brandweer, druk 1 - Voor politie, druk 2".
Nog beter: download en installeer de 112 App
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 11 keer
Ah gelukkig, 117 en 119 werken hier (zowel via Vowifi als normaal).Partner had 1733 proberen bellen (misschien via Vowifi ) vandaag rond 10u maar werkte toen niet na drie pogingen (nagekeken in telefoon log). Via Telenet gsm lukte het meteen.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 11 keer
Vandaag weer nummer dat niet werkte, lokaal 050 nummer verschillende keren gebeld. Belde wel maar viel direct uit. Met andere operator geen enkel probleem. Duidelijk nog werk aan de winkel.
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Toch heel wat negatieve berichten de laatste tijd.Indigiswe schreef: 4 maanden geledenMijn overstap loopt deze keer precies toch niet echt zo supervlot...![]()
Ik zit al een maand op een sim te wachten en kreeg daarstraks weer een sms dat ik moet bellen naar 0800 etc...
Als ik m'n SIM nog niet heb ontvangen moet ik een mail sturen etc...
'ik moet just niks" ,ga ze een bericht sturen dat wanneer een SIM sturen op een maand niet lukt dat ik genoodzaakt zal zijn elders te kijken.
Ik heb ze naar mijn gevoel genoeg credit gegeven.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
- KKS
- Member
ter info:KKS schreef: 4 maanden geleden Ik heb het probleem gemeld specifiek voor het nummer van FOD financiën.
Autoreply ontvangen op 8 jan 2025, 16:12Je dossiernummer is 6418xx.
Het probleem is verholpen. Je kan bellen met de FOD financiën.