Bepaalde nummers niet bereikbaar

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
tielemans.jorim
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2016, 22:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Ik heb een bepaald nummer waarbij de telefoon niet eens over gaat, ik krijg na een paar seconden 'Call ended'.

Nu vroeg ik me af of dit aan DIGI ligt of op de een of andere manier aan mij,
ik heb niet meteen iemand met DIGI in mijn omgeving om dit te proberen.

Vroeger toen ik nog bij hey! zat ging dit zonder problemen, ook via mijn werknummer (dual sim in zelfde toestel) gaat dit perfect.
Zou iemand het hier eens kunnen proberen? Nummer in kwestie is van de FOD Financiën: 02 572 57 57, dank bij voorbaat.
Gebruikersavatar
KKS
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

tielemans.jorim schreef: 4 maanden geleden Zou iemand het hier eens kunnen proberen? Nummer in kwestie is van de FOD Financiën: 02 572 57 57, dank bij voorbaat.
Mij lukt het niet om hiernaar te bellen met mijn Digi sim.
Mijn telefoon toont voor 30 seconden:
Bellen...
SPF Finances Bruxelles North Galaxy Building
Brussel
En dan wordt de verbinding verbroken nog voor het overgaat.
Laatst gewijzigd door KKS 4 maanden geleden, in totaal 2 gewijzigd.
tielemans.jorim
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2016, 22:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

Bedankt voor de bevestiging. Nu is de vraag natuurlijk: ligt het aan DIGI of de FOD? Zal het bij beide maar eens melden.
Laatst gewijzigd door tielemans.jorim 4 maanden geleden, in totaal 1 gewijzigd.
Parshift
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 jun 2013, 17:37
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 5 keer

Met mijn digi nummer ook direct verbroken, met de vaste lijn lukt het wel.
Gebruikersavatar
KKS
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

tielemans.jorim schreef: 4 maanden geleden Bedankt voor de bevestiging. Nu is de vraag natuurlijk: ligt het aan DIGI of de FOD? Zal het bij beide maar eens melden.
Net even aan mijn collega gevraagd hier, hij is nog geen digi klant, en hij kan er wel naar bellen (mobiel).

Toegevoegd na 26 minuten 44 seconden:
Ik heb het In ieder geval ook gemeld aan de klantendienst van digi.
tielemans.jorim
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2016, 22:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

KKS schreef: 4 maanden geleden Ik heb het In ieder geval ook gemeld aan de klantendienst van digi.
Amai, hoe krijg jij die zo snel aan de lijn :???:
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1065
Lid geworden op: 06 aug 2011, 16:39
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Recent bedankt: 3 keer
Te Koop forum

Met Mobile Vikings lukt het alleszins wel.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

tielemans.jorim schreef: 4 maanden geleden Vroeger toen ik nog bij hey! zat ging dit zonder problemen, ook via mijn werknummer (dual sim in zelfde toestel) gaat dit perfect.
Zou iemand het hier eens kunnen proberen? Nummer in kwestie is van de FOD Financiën: 02 572 57 57, dank bij voorbaat.
Zelfde resultaat hier met DIGI sim: toont "Bellen..." gedurende een hele tijd, en daarna verbinding verbroken, een beltoon hoor ik niet.
Ik heb geen andere sim om het eens te proberen, ik heb wel een vast nummer (EDPNet) maar daar moet ik betalen voor uitgaande gesprekken, dus dat ga ik niet proberen.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
KKS
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

tielemans.jorim schreef: 4 maanden geleden Amai, hoe krijg jij die zo snel aan de lijn :???:
Via mail, wanneer ze die mail zullen behandelen is natuurlijk een andere vraag....
droomdoos
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 okt 2018, 15:24
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

ok ik ben dus niet alleen met dit probleem/mysterie, ik heb hetzelfde aan de hand met mijn digi sim naar mijn eigen vaste nummer van telenet bellen lukt niet !, ik dacht in begin dat die probleem zich wel zou oplossen maar dit klopt dus niet, andere vaste telenet telefoonnummers lukken wel (bvb bij mijn ouders) dus het ligt specifiek aan mijn eigen vaste telenet telefoon nummer blijkbaar, ondertussen werd mijn moeder ook klant bij digi en heb nu geprobeerd via haar digi sim en dat geeft hetzelfde probleem mijn vaste lijn van telenet is niet bereikbaar en de vaste telenet lijn van mij ouders is wel bereikbaar, het is dus blijkbaar echt nummer gebonden. Ik zal dus ook eens moeten mailen naar de digi helpdesk (ik zie er al tegenop...)
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1856
Lid geworden op: 06 jan 2014, 13:45
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 94 keer

Net gebeld met een FOD simkaart van Proximus en werkt perfect.

Verstuurd vanaf mijn CPH2493 met Tapatalk

gvo7
Plus Member
Plus Member
Berichten: 149
Lid geworden op: 5 maanden geleden
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 13 keer
Recent bedankt: 2 keer

Heeft iemand al contact opgenomen met DIGI voor dit probleem (en ook al een antwoord mogen ontvangen van hun)?
Indigiswe
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 19 apr 2015, 11:50
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 21 keer

Heb het dan ook maar eens geprobeerd met DIGI, ik krijg onmiddellijk 'Call ended'.
Mijn overstap loopt deze keer precies toch niet echt zo supervlot... :?
tielemans.jorim
Starter
Starter
Berichten: 19
Lid geworden op: 29 okt 2016, 22:16
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 3 keer

gvo7 schreef: 4 maanden geleden Heeft iemand al contact opgenomen met DIGI voor dit probleem (en ook al een antwoord mogen ontvangen van hun)?
Ik heb het telefonisch gemeld, ze ging het doorgeven aan de technische dienst. Geen idee of er een ticketing systeem is waar klanten ook in kunnen, alleszins geen nummer gekregen.
Gebruikersavatar
KKS
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

Ik heb het probleem gemeld specifiek voor het nummer van FOD financiën.

Autoreply ontvangen op 8 jan 2025, 16:12
Je dossiernummer is 6418xx.
gunnix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 11 keer

1733 is ook niet bereikbaar, andere noodnummers mogelijk ook niet.
Gebruikersavatar
KKS
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

gunnix schreef: 4 maanden geleden 1733 is ook niet bereikbaar, andere noodnummers mogelijk ook niet.
bij mij maakt hij verbinding wanneer ik 1733 bel.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18369
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 24 keer
Provider

Om de toegang naar de noodnummers (101, 112) te testen bestaan er de testnummers
  • 119 = brandweer / ziekenwagen
  • 117 = politie
Je krijgt hetzelfde keuzemenu zaols je zou bellen naar 101/112:
"Noodcentrale - Voor ziekenwagen of brandweer, druk 1 - Voor politie, druk 2".
Druk dan gerust op 1 of 2, dan krijg je een gesproken boodschap met welke provinciale noodcentrale deze testoproep verbonden is.

Nog beter: download en installeer de 112 App
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
gunnix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 11 keer

Ah gelukkig, 117 en 119 werken hier (zowel via Vowifi als normaal).Partner had 1733 proberen bellen (misschien via Vowifi ) vandaag rond 10u maar werkte toen niet na drie pogingen (nagekeken in telefoon log). Via Telenet gsm lukte het meteen.
gunnix
Plus Member
Plus Member
Berichten: 139
Lid geworden op: 15 jun 2018, 15:13
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 11 keer

Vandaag weer nummer dat niet werkte, lokaal 050 nummer verschillende keren gebeld. Belde wel maar viel direct uit. Met andere operator geen enkel probleem. Duidelijk nog werk aan de winkel.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5117
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 7 keer

Indigiswe schreef: 4 maanden geledenMijn overstap loopt deze keer precies toch niet echt zo supervlot... :?
Toch heel wat negatieve berichten de laatste tijd.
Ik zit al een maand op een sim te wachten en kreeg daarstraks weer een sms dat ik moet bellen naar 0800 etc...
Als ik m'n SIM nog niet heb ontvangen moet ik een mail sturen etc...
'ik moet just niks" ,ga ze een bericht sturen dat wanneer een SIM sturen op een maand niet lukt dat ik genoodzaakt zal zijn elders te kijken.

Ik heb ze naar mijn gevoel genoeg credit gegeven.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Gebruikersavatar
KKS
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 25 dec 2021, 19:49
Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
Bedankt: 10 keer

KKS schreef: 4 maanden geleden Ik heb het probleem gemeld specifiek voor het nummer van FOD financiën.

Autoreply ontvangen op 8 jan 2025, 16:12
Je dossiernummer is 6418xx.
ter info:
Het probleem is verholpen. Je kan bellen met de FOD financiën.
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”