Reviews DIGI Europa

Discuteer hier mee over Digi Belgium
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 110 keer

Als je naar reviews van digi in Europa kijkt vind ik toch dat er bij digi nog in vele landen problemen zijn.

Italië
https://www.trustpilot.com/review/www.digimobil.it

Roemenië
https://www.trustpilot.com/review/digi.ro

Portugal
https://www.trustpilot.com/review/digi.pt

Spanje
https://nl-be.trustpilot.com/review/digimobil.es
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 6415
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Provider

Ik keek eens naar Digi Italie, score=1.6
Daarna naar https://nl-be.trustpilot.com/review/www.telenet.be Score=1.4
Als ik kijk naar de reviews zijn er toch nog veel problemen bij TN. Ze scoren slechter dan DIGI Italie.
Ik keek ook naar Proximus https://nl-be.trustpilot.com/review/proximus.be Score=1.2

Digi Portugal heeft een score die dubbel is van TN en Px.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2052
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Maar Mobile Vikings & Scarlet scoren dan weer veel beter dan Digi in de rest van Europa.
Kun
Pro Member
Pro Member
Berichten: 272
Lid geworden op: 19 aug 2024, 17:29
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 19 keer
Provider

Mensen die blij zijn met hun diensten posten bijna nooit een review. Dit is een feit, blije mensen posten minder dan boze klanten.
ISP+TV: TN
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6112
Lid geworden op: 01 apr 2009, 09:37
Uitgedeelde bedankjes: 279 keer
Bedankt: 279 keer
Provider

Kun schreef: 30 dec 2024, 11:54 Mensen die blij zijn met hun diensten posten bijna nooit een review. Dit is een feit, blije mensen posten minder dan boze klanten.
Ontevreden klanten posten inderdaad veel meer dan tevreden klanten, toch is het geen goed teken als ze zo laag scoren.
Gelukkig hoef ik niet op anderen te rekenen om te oordelen.
Als het echt tegenvalt, keer ik wel terug naar Hey of wie er op dat moment dan het meest interessante aanbod heeft.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Gebruikersavatar
Flying
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 22 apr 2014, 16:31
Uitgedeelde bedankjes: 80 keer
Bedankt: 80 keer
Provider

Hoe zijn reviews van andere landen precies relevant? Zeker als het aparte entiteiten zijn.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2052
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 96 keer
Bedankt: 174 keer
Provider

Flying schreef: 30 dec 2024, 12:40 Hoe zijn reviews van andere landen precies relevant? Zeker als het aparte entiteiten zijn.
McDonalds-principe, als je ergens ik weet niet waar gedropt wordt, ga je in de plaatselijke McDonalds nooit de beste lokale keuken krijgen, maar wel iets middelmatigs zonder dat je schrik moet hebben van de kwaliteit. Idem met bv. Coca-cola.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 9535
Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

Stroper schreef: 30 dec 2024, 12:45 McDonalds-principe. Idem met bv. Coca-cola.
En hoe zou je dat principe dan toepassen in Rusland, waar je beiden niet vindt (althans niet op de witte markt)?
Gebruikersavatar
on4bam
Moderator
Moderator
Berichten: 6415
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Locatie: 127.0.0.1 of elders
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Provider

Maakt niet uit, digi is daar niet actief. Je kan er ook N-Korea bij betrekken, dat maakt ook niet uit.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6044
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 626 keer
Bedankt: 385 keer
Provider

Gebruikersavatar
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 12316
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

Die reviews geven een indicatie maar ook niet meer dan dat. Iedereen kan een review maken zelfs al ben je geen klant.

Het is ook zo dat mensen die ontevreden zijn een reden hebben om hun frustratie, terecht of niet, te uiten. Tevredenheid wordt meer als normaal bekeken en dat zou ook het doel moeten zijn.

Bedrijven zijn er echter mee bezig en vragen steeds meer op een review te geven, uiteraard aan klanten die goed geholpen zijn :)

Ik merk dat Noah een stevige taak heeft om zijn (standaard)antwoorden te sturen.

Digi zal opstartproblemen kennen zoals elke starter, het is aan hen om die problemen zo snel mogelijk aan te pakken zodat de reviews ook beter worden.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
Plaats reactie

Terug naar “DIGI Belgium”