Hey vs Edpnet
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 29 keer
Even een keine ervaring vandaag in Aachen. Ik heb een hey simkaart en had binnen vlot 5G via Deutsche Telekom en de vriendin met Edpnet had vaak zwakke verbinding (kon bvb in gmail niets opzoeken terwijl ik als test naar de stream van vrt via de pickx app kon kijken, zij was verbonden met O2. Had zij zich ook kunnen verbinden met Deutsche Telekom? Of kiest Edpnet automatisch voor O2? Ze had bvb op een moment E en herstartte haar smartphone en had dan 4G maar nog steeds kon ze met moeite de site van demorgen (bij wijze van test) openen terwijl bij mij die pagina meteen laadde
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
Hoe het zit met edpnet weet ik niet precies, maar waarom probeerde je het niet gewoon?
Afgelopen zomer zaten we op een camping in Frankrijk met heel slechte ontvangst.
Dochter 1 en ik hebben hey, dochter 2 yoin.
Enkel zij had aanvaardbare ontvangst.
Als we erna op onze gsm zelf een roaming partner kozen, waarop nr 2 automatisch zat, hadden wij ook aanvaardbare ontvangst.
Soms moet je dus zelf even kiezen.
Afgelopen zomer zaten we op een camping in Frankrijk met heel slechte ontvangst.
Dochter 1 en ik hebben hey, dochter 2 yoin.
Enkel zij had aanvaardbare ontvangst.
Als we erna op onze gsm zelf een roaming partner kozen, waarop nr 2 automatisch zat, hadden wij ook aanvaardbare ontvangst.
Soms moet je dus zelf even kiezen.