reisforum

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

Ik zoek een reisforum, jep reisforum.net al gevonden, maar lage activiteit daar.
Ik zoek reistips, voor binnen Europa.

Ook gevonden: https://www.wegwijzer.be/forum/europa
maar die blinkt niet uit in goed beheer

https://www.aroundtheglobe.nl/messageboard/
Dood

Allemaal de toplinks (eerste pagina) bij het google'n.

Ik zoek duidelijk verkeerd :-)

Tips, zeer welkom.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
on4bam
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 304 keer
Bedankt: 631 keer
Provider

Om reizen te plannen zou ik niet weten waar je terecht kunt maar bij specifieke vragen is TripAdvisor wel handig omdat je dan antwoord krijgt van locals.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
heist_175
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
Bedankt: 1176 keer

Wil je bakken en braden op een strand?
Uw vingers doen afvriezen op een survivaltocht?
Vergapen aan kunstwerken?
Vegeteren op een bootcruise?

Allemaal "op reis", kan allemaal in Europa, maar niet iedereen vindt bovenstaande suggesties even leuk :).
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Tip voor een subforum?
Ik heb alvast veel interesse om de reisverhalen van UB'ers te lezen.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
bollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 43 keer

Petrikske schreef: 23 dec 2024, 18:59 Ik heb alvast veel interesse om de reisverhalen van UB'ers te lezen.
Ik ben zo 6 maand per jaar op reis sinds covid over is, voor covid 3 a 4 maand per jaar :-D Kan boeken schrijven!

Vooral "om ter goedkoopst" vliegtickets boeken is een persoonlijke uitdaging, volg medebloggers hiervoor. Mijn bestemming is zelden een specifieke keuze.
ygeffens
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
Bedankt: 108 keer
Provider
Te Koop forum

on4bam schreef: 23 dec 2024, 18:58 Om reizen te plannen zou ik niet weten waar je terecht kunt maar bij specifieke vragen is TripAdvisor wel handig omdat je dan antwoord krijgt van locals.
Zo had ik TripAdvisor nooit bekeken, en idd, er zit een forum verstopt !

https://www.tripadvisor.com/ListForums- ... urope.html

Het is idd voor iedereen anders en daarom dat ik het niet direct had neergeschreven naar wat ik op zoek was, maar omdat jullie zo talrijk hier naar vragen (:-) )

7 dagen Griekenland met het idee te landen in Thessaloniki, en dan door te rijden (niet met een ezel) naar Athene. met het overgrote deel van de tijd in Athene. Thessaloniki kwam in zicht omdat je daar goedkoper naar konden vliegen. 't Lastige is het vinden van een ochtend+avondvlucht, en niet een avond+ochtendvlucht (aangezien €€€'s toch belangrijk is).

Ik ga mijn oor eens te luisteren leggen bij TripAdvisor.

Toegevoegd na 1 minuut 57 seconden:
bollegijs schreef: 23 dec 2024, 19:53
Petrikske schreef: 23 dec 2024, 18:59 Ik heb alvast veel interesse om de reisverhalen van UB'ers te lezen.
Ik ben zo 6 maand per jaar op reis sinds covid over is, voor covid 3 a 4 maand per jaar :-D Kan boeken schrijven!

Vooral "om ter goedkoopst" vliegtickets boeken is een persoonlijke uitdaging, volg medebloggers hiervoor. Mijn bestemming is zelden een specifieke keuze.
Hier is dus wel een specifiek doel, en ook een specifiek moment. Datums liggen vast, en daar zit geen dag speling op, dus dat maakt het er niet makkelijker op.
Maar tips zeker welkom.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer

Moest ik bij UB terecht kunnen voor info omtrent 'reizen' het zou alvast mijn eerste halte zijn omdat ik weet dat er hier heel wat leden zijn die durven afwijken van de begane paden.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Goztow
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
Bedankt: 1450 keer
Provider
Te Koop forum

Reminds me : ik heb een review over een midweek in Venetië die al tienduizend keer bekeken is, hier viewtopic.php?t=36809 . Deze dateert van 2013, maar met een update in 2023 want we zijn er toen terug geweest ;-).
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer

bollegijs schreef:

Aha

Zit je ook op Flyertalk of ben je van de nieuwe generatie?
cptKangaroo
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 748 keer
Bedankt: 250 keer
Provider
Te Koop forum

In The Guardian vanmiddag een reisverslag gelezen over de nieuwe directe treinverbinding tussen Parijs en Berlijn. Als je graag naar verschillende landschappen kijkt, is het blijkbaar een dagje volop genieten tijdens die 8 uur reistijd. Ze hebben geregeld zo'n artikels met al dan niet betaalde toeristenreclame.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”