on4bam schreef: 23 dec 2024, 18:58
Om reizen te plannen zou ik niet weten waar je terecht kunt maar bij specifieke vragen is TripAdvisor wel handig omdat je dan antwoord krijgt van locals.
Zo had ik TripAdvisor nooit bekeken, en idd, er zit een forum verstopt !
https://www.tripadvisor.com/ListForums- ... urope.html
Het is idd voor iedereen anders en daarom dat ik het niet direct had neergeschreven naar wat ik op zoek was, maar omdat jullie zo talrijk hier naar vragen (:-) )
7 dagen Griekenland met het idee te landen in Thessaloniki, en dan door te rijden (niet met een ezel) naar Athene. met het overgrote deel van de tijd in Athene. Thessaloniki kwam in zicht omdat je daar goedkoper naar konden vliegen. 't Lastige is het vinden van een ochtend+avondvlucht, en niet een avond+ochtendvlucht (aangezien €€€'s toch belangrijk is).
Ik ga mijn oor eens te luisteren leggen bij TripAdvisor.
Toegevoegd na 1 minuut 57 seconden:
bollegijs schreef: 23 dec 2024, 19:53
Petrikske schreef: 23 dec 2024, 18:59
Ik heb alvast veel interesse om de reisverhalen van UB'ers te lezen.
Ik ben zo 6 maand per jaar op reis sinds covid over is, voor covid 3 a 4 maand per jaar

Kan boeken schrijven!
Vooral "om ter goedkoopst" vliegtickets boeken is een persoonlijke uitdaging, volg medebloggers hiervoor. Mijn bestemming is zelden een specifieke keuze.
Hier is dus wel een specifiek doel, en ook een specifiek moment. Datums liggen vast, en daar zit geen dag speling op, dus dat maakt het er niet makkelijker op.
Maar tips zeker welkom.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.