eSIM (orange business) overzetten tussen iPhone lukt niet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
thomasv
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 52 keer
Te Koop forum

Hallo

Kort uitgelegd:

eSIM is actief op iPhone 1 (nummer bij werkgever).
Ik ga naar iPhone 2 en wil dus die eSIM overdragen.
(Fysieke sim slot is reeds in gebruik dus moet eSIM zijn)

Gaat om iPhone 12 Pro naar iPhone 15 Plus
Beiden op iOS 18.2

Lukt dus niet:
Via My Orange krijg ik melding: je bent verbonden met wifi.. oké ik zet die uit en log opnieuw in -> zelfde boodschap

Via Settings van iPhone zelf -> ‘activating..’ is laatste stap en daar gaat hij in foutmelding.

Gebeld naar orange 5995 -> contacteer je werkgever, hier is het YAHOO (!!) email adres van je collega en gsm nummer. Ik bel die mens: euh ja dat zegt me iets maar ik werk al jaren niet meer voor de organisatie..

Naar orange shop: neen uw nummer is afgeschermd (?) ik kan je niet helpen, bel eens naar 5995

Via Twitter / X contact genomen met screenshots -> no reply

Nu via messenger aan het proberen en via dit forum?

Lijkt me simpele vraag? Akkoord moesten ze extra checks inlassen, maar als ze me al niet kunnen helpen in een Orange shop?

Merci voor enige hulp
 iPhone 12 Pro / iPad 2021 / Apple TV 4K (2nd Gen) / MBP 2020

⌘ Proximus Internet Maxi Fiber
Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
Bedankt: 131 keer
Provider

Heb je eerst de esim verwijderd op de oude iphone alvorens deze te activeren op de nieuwe?
thomasv
Premium Member
Premium Member
Te Koop forum

Fallschirmjaeger schreef: 21 dec 2024, 10:31 Heb je eerst de esim verwijderd op de oude iphone alvorens deze te activeren op de nieuwe?
Neen, met de schrik ‘onbereikbaar’ te zijn?

Bedoel je dan via Settings in iPhone menu?

Fallschirmjaeger
Elite Poster
Elite Poster
Provider

thomasv
Premium Member
Premium Member
Te Koop forum