Hey allen
Ik zoek hulp want bij mij lijkt de activatie van mijn simkaart niet te lukken. Ik ben overgestapt van Telenet naar DIGI. Simkaart ontvangen en alle stappen ondernomen zoals aangegeven. Echter krijg ik geen netwerkverbinding. Bij DIGI kennen ze het probleem ook niet. Zit nu al drie dagen zonder werkende simkaart...
Iemand een idee?
DIGI netwerk werkt niet op oneplus
- Splitter
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 68 keer
- Bedankt: 598 keer
al eens geprobeerd van het simkaartje volledig uit het toestel te halen en terug opnieuw in te steken ? (inclusief het uit en aanzetten van het toestel ) ?
als dat niet werkt, al eens getest of het simkaartje in een ander toestel correct werkt ?
als dat niet werkt, al eens getest of het simkaartje in een ander toestel correct werkt ?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 12 keer
Ik ben benieuwd, hier ook een Oneplus 12, aanvraag afgelopen week gedaan voor nummeroverdracht, maar de simkaart hier nog niet ontvangen.
Zou me gek lijken, want de Oppo enzo zou dan ook problemen geven.
Zou me gek lijken, want de Oppo enzo zou dan ook problemen geven.
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 131 keer
Altijd eerst beginnen met kruistest (sim in ander toestel steken en andere simkaart in uw toestel) om te zien wat er werkt of niet werkt.
Zo kan je al direct zien of het aan uw toestel ligt of aan de simkaart.
Simkaart werkt niet in ander toestel en andere simkaart werkt in uw toestel? Probleem ligt bij Digi. Dubbelchecken of de simkaart wel degelijk actief staat in hun systeem en indien ja, best een sim swap aanvragen. Je kan altijd een defecte simkaart hebben ontvangen.
Simkaart werkt perfect in ander toestel? Dan ligt het wel degelijk aan uw OnePlus. Geen idee wat je dan nog zou kunnen doen.
Zo kan je al direct zien of het aan uw toestel ligt of aan de simkaart.
Simkaart werkt niet in ander toestel en andere simkaart werkt in uw toestel? Probleem ligt bij Digi. Dubbelchecken of de simkaart wel degelijk actief staat in hun systeem en indien ja, best een sim swap aanvragen. Je kan altijd een defecte simkaart hebben ontvangen.
Simkaart werkt perfect in ander toestel? Dan ligt het wel degelijk aan uw OnePlus. Geen idee wat je dan nog zou kunnen doen.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 19 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Wat werkt er niet precies? Ik heb digi in m'n Oneplus Nord 3 (5G) en heb wel verbinding
Herbekijk eens de toegangspuntnaam dat je toegevoegd zou moeten hebben
Herbekijk eens de toegangspuntnaam dat je toegevoegd zou moeten hebben
internet: Hey! 150/15 - 29€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m
GSM: Digi 15GB - 5€/m