DIGI of Hey?

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
Plaats reactie
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 7 keer

Mag het hier wel over beiden gaan?

Ik wil na een kleine 8 jaar Prepay Orange nu toch ook overschakelen.
Ben altijd maandelijks 15€ blijven betalen maar de laatste tijd moest ik toch beginnen opletten met die 5GB.
Maar ik bleef bij Orange omdat ik altijd m'n belwaarde overpompte naar m'n Playstation Wallet.
Met het ouder worden gaat de zin om te gamen toch wat minderen en met de acties waar het op UB nu storm voor loopt toch enkele
vragen.

Voicemail kan je voor of tegenstander van zijn, in principe ben ik ervoor maar is geen struikelblok.
De keuze tussen 4G of 5G misschien dan weer wel.

Klachten, opmerkingen zullen vermoedelijk over Hey gaan maar ik ben benieuwd naar alle info over DIGI mocht die gekend zijn.
15GB en unlimited bellen voor 5€ is voor mij alvast een 'steal', nu nog de goeie jatten..
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 193 keer
Recent bedankt: 6 keer
Provider
Te Koop forum

Voor mij zijn 5G en voicemail niet belangrijk.
ItsMe wil ik (voorlopig) niet gebruiken tijdens het bestellen, alhoewel 1x installeren en nadien terug van m'n smartphone afgooien zou ook tot de opties kunnen horen.
Vanaf 18/12 zouden beide à 5€ zijn voor onbeperkt bellen/SMS + 15 GB.
Ik zal nog wat de kat uit de boom kijken denk ik.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2200
RPi 2B Pi-Hole // 3B Kodi-18 // 3B+ Node-Red+Grafana > Mqtt > Esp32 Display
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > Mqtt > Grafana
Ubuntu Mate 24.04
lithion
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 104 keer

Beiden hebben hun voor- en nadelen. Die 5G komt er wel (of is er al op bepaalde plaatsen). Mbt 4G op het Proximus netwerk: zal Digi verkeer daar zelfde prioriteit krijgen op het netwerk? Ik ben zelf Hey/Orange klant en ik heb gewoon een nieuw nummer gevraagd bij Digi om te kunnen testen. Tijdje dus met dual sim werken.
schuideleet
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Ik hoop dat mijn huidige mvno van zijn netwerkoperator de ruimte krijgt om zijn prijzen te laten zakken. Als er tegen 18 december geen beweging inzit, dan wordt het hey voor mij. Liever dat dan Digi met itsme.
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
Bedankt: 151 keer
Recent bedankt: 7 keer

Een speedtest op 4G en 5G geeft niet zoveel verschil dus die kan ik afvinken.
Voicemail vind ik wel makkelijk omdat ik dan toch weet dat het opnieuw een spoofed nummer was. (Hay, this is Paypal..crap)

Maar ik denk dat ik toch voor DIGI zal kiezen omdat Hey toch ook maar een aanhangseltje is van Orange.
Maar laat de vroege vogels de weg maar rechten voor ons geduldigen. 🤗
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”