Pagina 1 van 1

Problemen bij Fluvius

Geplaatst: 06 dec 2024, 12:43
door streulma
Vrienden van mij schakelden over van de ene naar de andere leverancier voor elektriciteit en gas.

Nieuwe leverancier vinkt bij Fluvius gas en elektriciteit over te nemen op 1 december.
We waren 1 december en nieuwe voorschotfactuur volgt voor elektriciteit bij de oude leverancier.
En voor gas een slotfactuur.

Fluvius geeft toe: wij hebben inderdaad een fout gemaakt en alleen aangegeven gas stop te zetten. Elektriciteit zijn we vergeten.
De nieuwe leverancier heeft ons inderdaad aangegeven zowel gas en elektriciteit over te nemen.

We zullen een verklaring naar de oude leverancier sturen dat de overstap op 1 december gebeurd is en ze zullen de nieuwe voorschotfactuur voor elektriciteit moeten annuleren.

Zo zie je maar... :bang:

Re: Problemen bij Fluvius

Geplaatst: 06 dec 2024, 14:12
door Joe de Mannen
Fouten kunnen gebeuren, ze zetten het dan toch zelf recht zonder veel gedoe blijkbaar.
Er zijn ergere dingen bij Fluvius...

J.

Re: Problemen bij Fluvius

Geplaatst: 09 dec 2024, 10:10
door streulma
Fluvius verklaarde dat zij bij de nieuwe leverancier aangesloten zijn.
De oude leverancier heeft dus met het juiste EAN nummer die van elektriciteit niet afgesloten waardoor zij voorschotfacturen blijven ontvangen.

Alles is nu in behandeling bij de 2 bedrijven.
De nieuwe leverancier heeft zijn werk dus goed gedaan.
Nu is het afwachten tussen Fluvius en de oude leverancier die hopelijk met terugwerkende kracht nog kan afsluiten.