Problemen bij Fluvius

Discussieforum over energiebedrijven (elektriciteit en gas), zonnepanelen, windenergie en andere.
Plaats reactie
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Te Koop forum

Vrienden van mij schakelden over van de ene naar de andere leverancier voor elektriciteit en gas.

Nieuwe leverancier vinkt bij Fluvius gas en elektriciteit over te nemen op 1 december.
We waren 1 december en nieuwe voorschotfactuur volgt voor elektriciteit bij de oude leverancier.
En voor gas een slotfactuur.

Fluvius geeft toe: wij hebben inderdaad een fout gemaakt en alleen aangegeven gas stop te zetten. Elektriciteit zijn we vergeten.
De nieuwe leverancier heeft ons inderdaad aangegeven zowel gas en elektriciteit over te nemen.

We zullen een verklaring naar de oude leverancier sturen dat de overstap op 1 december gebeurd is en ze zullen de nieuwe voorschotfactuur voor elektriciteit moeten annuleren.

Zo zie je maar... :bang:
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

Fouten kunnen gebeuren, ze zetten het dan toch zelf recht zonder veel gedoe blijkbaar.
Er zijn ergere dingen bij Fluvius...

J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
streulma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 75 keer
Te Koop forum

Fluvius verklaarde dat zij bij de nieuwe leverancier aangesloten zijn.
De oude leverancier heeft dus met het juiste EAN nummer die van elektriciteit niet afgesloten waardoor zij voorschotfacturen blijven ontvangen.

Alles is nu in behandeling bij de 2 bedrijven.
De nieuwe leverancier heeft zijn werk dus goed gedaan.
Nu is het afwachten tussen Fluvius en de oude leverancier die hopelijk met terugwerkende kracht nog kan afsluiten.
Plaats reactie

Terug naar “Energie en duurzame ontwikkeling”