cadsite schreef: 09 sep 2024, 19:38
luukske schreef: 09 sep 2024, 18:21
Toch knap dat het nog zo lang hebben volgehouden. Ik ben jaren geleden al afgehaakt, toen de zenders ook een hele tijd hebben uitgelegen.
Ik gebruik nu Apple TV en Adguard. Bij sommige zenders wordt de reclame dan gefilterd, bij andere dan weer niet, maar dan is er tijd om wat drinken te gaan halen of naar de wc te gaan
Ik ook, maar dat geeft toch miserie bij vtm?
Na het reclame blok keert de uitzending hier altijd terug naar het begin.
Ik heb geprobeerd mijn chromecast uit te sluiten bij AGH, maar dat is niet meer gelukt…
Is misschien wat offtopic en hoort beter plaats in deze:
viewtopic.php?t=60551
Maar je kan toch perfect de Chromecast een vast IP geven waar je DHCP server is.
Dan in AdGuardHome bij clientinstellingen hem manueel toevoegen (MAC + IP, geef je dan een naam. Ik vink 'global setting' af en bij "upstreem DNS" DNS server instellen bv 1.1.1.1 (die blockt geen ads van Cloudflare)
En zo is enkel de Chromecast een apart iets en maakt die geen gebruik van de blocklists in AdGuardHome.
Zoals je zegt is idd het nadeel dat hij terug naar 0 springt zodra er een reclameblok begint. Ik kan ermee leven vooral omdat het me 5sec duurt op door te spoelen vergeleken met de potentiële 2min reclameblok waar ik nie onderuit kan.
iPhone 13 Pro:

Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:

Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!