Wegens te weinig gebruik had ik eens willen nagaan wat een in perfecte staat verkerende DJI mini 2 drone fly and more comboset nog zou waard zijn. De batterijen (3) zijn steeds onderhouden zoals aangegeven bij DJI met regelmatige laadbeurten en firmware upgrades en zijn daardoor nog zo goed als 100%. De drone zelf is niet van nieuw te onderscheiden en heeft de meest recente firmware. Alle originele optionele accessoires en reserveonderdelen uitde comboset zijn nog aanwezig en nooit gebruikt.
Ik heb gewoon te weinig tijd om de drone te gebruiken en wil hem niet zomaar in de kast laten liggen….als de prijspeiling een aanvaardbare schatting geeft komt hij hier te koop. Voor iemand die een “nieuwe” drone wil maar geen dure prijs wil betalen kan dit wellicht een buitenkansje zijn. Het is dus een drone uit de gewichtsklasse kleiner dan 250gram waardoor er zeer weinig beperkingen zijn voor gebruik en men enkel maar een registratie als dronepiloot nodig heeft om te mogen gebruiken.( dus geen test, geen kosten want registratie is gratis online).
Wat is deze set volgens jullie nog waard?
[Prijspeiling] DJI mini 2 fly and morecombo
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 26 keer
-
- Pro Member
Ik denk dat je een vergissing maakt in de nieuwprijs....die 419Euro is inderdaad terug te vinden maar niet voor de mini2 maar de mini2SE welks een goedkopere versie is van de mini2. De mini2 filmt maximaal in 2,7k en de mini2 in 4k dit is zowat het belangrijkste verschil buiten nog wat details en de prijs!
Die 419Euro is o.a. de prijs bij de ketens beginnende met Kr....en Bo...en wellicht nog andere.
Ik weet zelfs niet of de mini2 nog nieuw te krijgen is daar er reeds opvolgers zijn....
Het mini2 fly and more combo packet heb ik alleszins meer dan 700Euro betaald en de laagste prijs die ik er ooit van zag was juist onder de700Euro.
De rechtstreekse opvolger is de mini3 welke in een vergelijkbaar packet rond de 750Euro kost momenteel(Co...Bl...) en in feite geen echte upgrade is buiten de iets langere batterijduur.
Toegevoegd na 2 minuten 16 seconden:
Foutje gemaakt in vorige post maar kan deze blijkbaar niet aanpassen: mini2SE 2,7K en de mini2 4k
-
- Pro Member
Bericht mag slotje op wegens te weinig reactie!