dd. 1937
Een database iemand?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 302 keer
- Bedankt: 57 keer
Ja, maar niet voor documenten!
Is dat Russisch dat die spreekt?
Tuurlijk dat die dat systeem als 'beter dan digitaal' verkoopt, wat moet hij anders doen nadat ze er zoveel werk in hebben gestoken.
Vraag me af of alles nog leesbaar is als dat al zo oud is?!
Heppie NY!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 270 keer
- Bedankt: 178 keer
Wel een goede oplossing tegen een ransomware attack 

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 94 keer
je kunt geen backup maken van een origineel gedagtekend stuk
voor zover ik me herinner wordt elk poststuk die binnen komt in de vlaamse overheid gescand en per mail doorgestuurd naar de geadreseerde of dienst
alle documenten worden automatisch door een robot na elkaar geduwd, elektronisch wordt de plaats in de stapel bijgehouden mocht het origineel stuk ooit nodig zijn
echter de originele stukken die (frequent) door instanties opgevraagd kunnen wrorden volgen een ander traject, vergellijkbaar met wat men hier doet
voor zover ik me herinner wordt elk poststuk die binnen komt in de vlaamse overheid gescand en per mail doorgestuurd naar de geadreseerde of dienst
alle documenten worden automatisch door een robot na elkaar geduwd, elektronisch wordt de plaats in de stapel bijgehouden mocht het origineel stuk ooit nodig zijn
echter de originele stukken die (frequent) door instanties opgevraagd kunnen wrorden volgen een ander traject, vergellijkbaar met wat men hier doet