Ik wil van de bestaande bel zowel de 12V als de gong (dingdong) gebruiken. Volgens de product-info kan je een bestaande gong herbruiken, maar in de installatie-documentatie wordt daar met geen woord over gerept. Enige dat er staat is hoe je de bestaande bedrading kan gebruiken, maar da's simpelweg een + en - draad van de 12V aansluiten. Maar daarmee kan toch onmogelijk de gong aangestuurd worden ? Meer zelfs, in de documentatie tonen ze hoe je de gong kan overbruggen als die constant zou zoemen, wat dan natuurlijk ook simpelweg de gong zal disablen, lijkt me.
Dus ik mis wat documentatie, ofwel begrijp ik totaal niet hoe met 2 draadjes zowel de Eufy 24/7 onder spanning gezet kan worden, alsook de gong bediend kan worden (want dat is toch 12V voorzien = ding, 12V onderbreken = dong ?).
EDIT: in de app moet ik blijkbaar wél kiezen of ik een dingdong (aan/uit) dan wel een digitale gong heb. Dus blijkbaar moet dat toch kunnen werken ? Ik snap alleen niet hoe. Die Eufy moet toch constant stroom hebben, dus staat de gong dan ook constant onder spanning (en dan hoor je een gezoem)... Hooguit zou je er dan een dongding ipv dingdong van kunnen maken...

EDIT2: alhoewel... als die Eufy zelf heel weinig stroom trekt (dus grote weerstand), dan is die stroom wellicht te zwak om de gong te laten afgaan ? En nu ik eraan denk, zelfs de oude belknop werkt zo want daar zit een lampje in dat 24/7 brandt, dus daar heb je hetzelfde 'probleem'.
Toegevoegd na 1 uur 28 minuten 10 seconden:
Toch maar de gok gewaagd en de oude drukknop gedemonteerd en eraf gehaald. Werd dan nog effen spannend, want er kwamen niet 2 maar 2x2 draadjes toe (die welliswaar vervlecht waren en in de drukknop dus op 2 plaatsen aangesloten. Gewoon zo gelaten en de 2x2 draadjes aangesloten op de 2 aansluitingen van de Eufy en wonder boven wonder werkte het gewoon direct.