Ik kocht onlangs een nieuwe laptop en kreeg daarbij 1 jaar gratis Norton Antivirus geschonken. Daar ik dit niet gebruik, als iemand interesse heeft, laat maar weten. Als er meerdere geïnteresseerden zijn zal ik morgen iemand uitloten via randomisatie.
Aanvullende info:
Bij je aankoop krijg je 1 jaar gratis Norton Antivirus ter waarde van € 89,99. Activeer ’m en vergeet ’m daarna niet te installeren. Dat doe je op je mobiele telefoon, tablet, laptop of pc.
Wat gebeurt er na het gratis jaar?
Je abonnement wordt na een jaar automatisch verlengd. Daarom vraagt Norton alvast naar je creditcardgegevens. Wil je niet verlengen? Zeg ’m dan makkelijk op in je Norton account, zodat je niks betaalt.
[Te geef] 1 jaar gratis Norton Antivirus
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 275 keer
- Bedankt: 141 keer
Gewoon ter info voor gegadigden. Ik heb zelf Norton AV aangekocht via License2Go maar er zijn ook nog andere webshops waar je voor een bedrag van ongeveer 20à25 euro de Deluxe versie kunt aankopen. In deze is dit op zich niet relevant gezien het gratis aanbod van TS maar blijkbaar kan je ook
1. de automatische verlenging door Norton stop zetten op de Norton website
2. tegen dezelfde lage prijs - mits wat kleine tips and tricks - voor een prikje (20à25 euro) je licentie verlengen.
Dit gewoon ter info voor wat het waard is ...
1. de automatische verlenging door Norton stop zetten op de Norton website
2. tegen dezelfde lage prijs - mits wat kleine tips and tricks - voor een prikje (20à25 euro) je licentie verlengen.
Dit gewoon ter info voor wat het waard is ...
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 57 keer
Door het verpletterend aantal reacties plaats ik de code hier maar gewoon. Als het ooit voor iemand van nut kan zijn, de eerste heeft geluk 
XVPHTHRYJKPGWMQDQCP34D8J8

XVPHTHRYJKPGWMQDQCP34D8J8