Spot gespot bij AB Inbev

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Flippi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 124 keer
Bedankt: 103 keer
Provider
Te Koop forum

Boston Dynamics aan het werk bij AB Inbev.

splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 140 keer
Provider
Te Koop forum

Leuk, maar eigenlijk nog wat primitief; traag, geen 360° camera, manuele bediening, etc...
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
Bedankt: 673 keer
Provider

maar wel beter inzetbaar in zo'n omgeving dan "iets op wielen"
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
Bedankt: 182 keer

splinterbyte schreef: 19 jan 2024, 13:25 Leuk, maar eigenlijk nog wat primitief; traag, geen 360° camera, manuele bediening, etc...
Heb je die video bekeken/beluisterd/begrepen?
"Fully autonomous", en de camera, dat is de camera die je er zelf op zet in functie van de taak.
Traag: dat is relatief. Ik heb toepassingen gezien waar spot het werk doet van 2 personen in de helft normale tijd. En hij kan dat telkens weer opnieuw doen terwijl dat met echt personeel te duur zou zijn.
Primitief? Over enkele jaren kan je dat misschien zeggen als ze weeral veel verder staan.
Ik dacht eerst ook: leuk, weer zo een uitvinding waarvoor we de toepassingen nog moeten uitvinden maar intussen zijn er al veel toepassingen.
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 598 keer

Natuurlijk vrij bescheiden (vergeleken met wat je zoal vindt in een recent gebouwd Amazon warenhouse), maar mooi initiatief, hopelijk wordt het positief ervaren en is ht het begin van meer robotisering in de brouwerij.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 230 keer
Bedankt: 140 keer
Provider
Te Koop forum

En vandaag maar pas komt dit in het VRT journaal... dat noemen ze dan "nieuws" :roll:
journaal-robothondinbev.jpg
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”