Xbox Live, maar support is... dood?

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Ronald
Member
Member
Provider

Enkele maanden geleden mijn kredietkaartnummer uitgeleend aan een vriend voor een proefabonnement van drie maanden bij Xbox Live, maar het nummer dat je moet bellen om het abonnement te cancellen (0800 023 3894) blijkt niet te bestaan.

http://www.xbox.com/nl-be/support/live/contactus.htm

En als het proefabonnement is afgelopen wordt je volgende jaar automatisch aangerekend zeker? Hoe kon ik het raden... :evil:

Heeft iemand een ander nummer?

Ronald
ikkejonge
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 7 keer
Provider

Ik heb in de handleiding van mijn Xbox een ander support nummer staan, probeer dat anders eens.

0800/7 9790
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Dat nummer uit Ronald's bericht is het Nederlandse telefoonnummer.
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Provider

Kan je deze truk misschien even proberen, 0031800 023 3894

Dus gewoon de prefix van Nederland er vóór zetten en van de 0800 gewoon de nul weglaten?
OpperMeneer

Gewoon effe zoeken en je vind het wel. Ik denk dat ik naar 080079790 gebeld heb (voor het opzeggen van m'n vriendin haar account uiteraard, m'n eigen account zou ik nooit opzeggen :P)
Ronald
Member
Member
Provider

Blue-Sky's ideetje resulteert in een boodschap ("dit nummer is niet toegekend") en nummer van Ikkejonge werkt ook niet.

Ronald

edit: nummer van Ikkejonge werkt toch, maar niet van mijn GSM blijkbaar :oops: 't is in orde nu :-)
Laatst gewijzigd door Ronald 17 jan 2005, 16:29, in totaal 1 gewijzigd.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:
Provider

Voor zover ik weet wordt het abonnement niet vanzelf verder gezet. Je moet dan opnieuw een livekit gaan kopen en de code in de doos ingeven om je abonnement te verlengen.
Mijn abonnement vervalt ook binnen een maandje, ik zie er al naar uit om het te verlengen :-D

Bij nader inzien:

V: Moet ik een Starter Kit kopen als het proefabonnement van twee maanden is afgelopen?
A: Nee. Als de twee maanden voorbij zijn, word je abonnement automatisch omgezet naar een maandabonnement op Xbox Live, tenzij je je abonnement zelf omzet in een ander soort abonnement.

V: Krijg ik een herinnering over de omzetting van het proefabonnement in een jaarabonnement?
A: Je ontvangt ongeveer dertig dagen voor de afloop van het proefabonnement een herinnering via de e-mail. Je kunt ook op een maandabonnement overstappen als je wilt, maar dan moet je dit wel hebben aangegeven voordat het proefabonnement is afgelopen. Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar Xbox Live support.

Je hebt dus gelijk... je moet bellen :(
Vind ik een beetje spijtig, ze zouden op zijn minst de volgende keer dat je Live komt je de keus moeten geven (doorgaan of abonnement stopzetten).

Misschien kan je via e-mail proberen?
E-mail: [email protected]
NuKeM
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Je kan info-kiosk-nummers (0800, 090x, 077, ...) niet vanuit het buitenland bereiken, net zomin als verkorte GSM-nummers. 070 kan dan weer wél, net zoals het internationale gratis kenteken 00800 / xxx.
Ronald
Member
Member
Provider

Ik heb Microsoft een mailtje gestuurd dat ze het Belgische nummer 0800/79790 ook op hun website moeten zetten. Zal veel verwarring voorkomen :-)

Ronald
Ronald
Member
Member
Provider

Ik heb Microsoft een mailtje gestuurd dat ze het Belgische nummer 0800/79790 ook op hun website moeten zetten. Zal veel verwarring voorkomen :-)
Mmm, na 14 dagen nog altijd geen mailtje terug gehad en het nummer staat ook nog niet op hun website...

Slechte support! Boycotten die handel! :lol: :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Games”