Voor zover ik weet wordt het abonnement niet vanzelf verder gezet. Je moet dan opnieuw een livekit gaan kopen en de code in de doos ingeven om je abonnement te verlengen.
Mijn abonnement vervalt ook binnen een maandje, ik zie er al naar uit om het te verlengen
Bij nader inzien:
V: Moet ik een Starter Kit kopen als het proefabonnement van twee maanden is afgelopen?
A: Nee. Als de twee maanden voorbij zijn, word je abonnement automatisch omgezet naar een maandabonnement op Xbox Live, tenzij je je abonnement zelf omzet in een ander soort abonnement.
V: Krijg ik een herinnering over de omzetting van het proefabonnement in een jaarabonnement?
A: Je ontvangt ongeveer dertig dagen voor de afloop van het proefabonnement een herinnering via de e-mail. Je kunt ook op een maandabonnement overstappen als je wilt, maar dan moet je dit wel hebben aangegeven voordat het proefabonnement is afgelopen. Als je je abonnement wilt opzeggen, kun je bellen naar Xbox Live support.
Je hebt dus gelijk... je moet bellen

Vind ik een beetje spijtig, ze zouden op zijn minst de volgende keer dat je Live komt je de keus moeten geven (doorgaan of abonnement stopzetten).
Misschien kan je via e-mail proberen?
E-mail:
[email protected]