Hello,
Fiber is beschikbaar voor mijn adres.
twee vragen:
- als ik voor Pro kies, betaal ik 66 euro / maand, heb ik 4g backup, en blijkbaar vermeld de site ook "gratis installatie fiber" (het wordt nergens vermeld, maar ik vermoed dat dit BTW inclusief is? ik kan de btw niet recupereren, dus wel belangrijk bij mij). De fritzbox (met LTE) zit er dan wel in.
Vraag: is LTE handig? Wordt Fiber verondersteld meer uit te vallen dan VDSL?
- kies ik het particuliere product (zoals ik nu ook gewone Vdsl XL heb), dan 46 euro/ maand, zonder 4g backup, mét vrije routerkeuze en plots wordt niets gezegd van installatiekost. Een fritzbox moet ik kopen.
Wil dat zeggen dat de installatiekost er nog bij komt als particulier?
Ik zie wel de voordelen van het pro-abo, die 20 euro extra lijken me wel het geld waard (zeker als het BTW in is), maar ik kan het niet goed inschatten.
Edpnet - Fiber XL - pro of consument?
- jutuiz
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 212 keer
- Bedankt: 63 keer
- Recent bedankt: 1 keer
ik vrees het ook, het zou te goedkoop zijn, een beetje knudde dat het - voor zover ik kan zien - nergens vermeld wordt
niet elke zelfstandige / vennootschap kan BTW recupereren, dat wordt zéér regelmatig vergeten...
niet elke zelfstandige / vennootschap kan BTW recupereren, dat wordt zéér regelmatig vergeten...
- Fallschirmjaeger
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 38 keer
- Bedankt: 131 keer
Bij abonnementen voor business wordt de prijs bij alle operatoren steeds exclusief btw weergegeven.
Wat de LTE backup betreft, dat moet ge zelf uitmaken of het belangrijk is. Uw lijn gaat er even zeer uitliggen bij fiber als bij koper wanneer de kabel op straat/gevel in twee is. Daar maakt de technologie geen verschil en die zaken zijn niet op 5 minute hersteld.
Wat de LTE backup betreft, dat moet ge zelf uitmaken of het belangrijk is. Uw lijn gaat er even zeer uitliggen bij fiber als bij koper wanneer de kabel op straat/gevel in twee is. Daar maakt de technologie geen verschil en die zaken zijn niet op 5 minute hersteld.