Youfone proximus ontvangst binnenhuis

Hier kan je het hebben over vragen rond mobiele en vaste (smart)phones
Plaats reactie
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

hoe is bij jullie de ontvangst in gebouwen? Bijna overal waar ik kom merk ik dat ik binnen vaak maar E of tenhogte H+ heb maar zelden 4g. Ligt dit aan de galaxy s10 die een zwakke antenne heeft? ik test voornamelijk in regio vlaams.brabant

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

bralm
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Ontvangst zou identiek moeten zijn aan die van Proximus aangezien ze het Proximus netwerk gebruiken. Ik geef mensen steeds het advies om gebruik te maken van de sites tool van de BIPT en dan kijken op welke plaatsen ze het vaakst komen welke operator er in de buurt een mast heeft. De provincie Vlaams Brabant is niet specifiek genoeg, je moet echt kijken op vlak naar dorp/buurt en daar de dichtstbijzijnde masten.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 29 keer

Zaventem kortenberg Leuven Tienen. In huis heb ik H+ met rond de 9 Mbps down en 1,75 upload en dat is niet veraf van een bedrijventerrein in Zaventem
ik kom vaak op plaatsen waarvan ik denk ok hier kan het niet anders dan de ontvangst goed moet zijn bijvoorbeeld waar er bedrijven zijn of bevolkte gebieden en dan heb ik toch zwakke ontvangst

bralm
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 48 keer
Bedankt: 18 keer
Provider

Niet ver is relatief. In mijn geval heb ik met Proximus dekking binnenshuis met een mast die op 400 meter staat. Een mast van Orange en Base op 2 km heeft geen dekking binnenhuis.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”