telenet comfortnet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

het zit dat nu juist met dat light product van telenet?

volgens de site van telenet kan je daarmee 400MB verbruiken, echter in de isp monitor bij mijn zus thuis staat er 1 GB, iemand die mij meer uitleg kan geven?

alvast bedankt!
wem
Premium Member
Premium Member

theoretisch mag je maar in 400 MB downloaden en vanaf dan moet je bijbetalen of op smallband gezet worden, maar in praktijk krijgen die mensen 1 GB (of 1.2GB :???: )

denk dat die 400 MB gewoon ne stok achter de deur is voor als Telenet merkt da teveel mensen van ExpressNet terug op ComfortNet terugvallen ofzo ...
fluxbox
Starter Plus
Starter Plus

De prijs is gewoonweg te hoog voor een Lite abonnement... :?
Veel mensen stappen inderdaad over die "gewone" abonnementen. Als je filesharing programma's zoals Kazaa ed gaat gebruiken, neem dan best geen lite abonnement! (met een gewone moet je ook opletten dat je niet upload, want telenet heeft vervelende limiets die gewoon door gemeten worden, dus het is niet per maand ! :evil:)
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

fluxbox schreef:De prijs is gewoonweg te hoog voor een Lite abonnement... :?
Veel mensen stappen inderdaad over die "gewone" abonnementen. Als je filesharing programma's zoals Kazaa ed gaat gebruiken, neem dan best geen lite abonnement! (met een gewone moet je ook opletten dat je niet upload, want telenet heeft vervelende limiets die gewoon door gemeten worden, dus het is niet per maand ! :evil:)

nja het prijsverschil is inderdaad verwaarloosbaar, het zou te gek zijn dat je gaat bijbetalen als je niet meer toekomt
maar ik zag dat mijn zus zo een 800 MB per maand verbruikte en ik vond dit zo raar daar er op de site maar 400 stond
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Bij een kennis staat ook 1 GB bij zijn telenetmeter. Het is dus normaal :-)
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Euler

bke schreef:Bij een kennis staat ook 1 GB bij zijn telenetmeter. Het is dus normaal :-)
Bij mijn vriendin staat er ook 1.2 GB zelfs. Nu heb ik hier wel ergens gelezen dat dit een tijdelijk probleem bij telenet is en dat in de loop van de maand iedereen terug op 400 MB gezet zal worden...

Opletten geblazen dus :eek:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Tis is nog altijd een fout in de telemeter en wordt bij de nieuwe telemeter gefixt (of wordt de traffic verhoogd, kan ik geen uitsluitsel over geven). U weze gewaarschuwd als u excessief gaat downloaden met comfortnet ;)
Gast

ditCh schreef:Tis is nog altijd een fout in de telemeter en wordt bij de nieuwe telemeter gefixt (of wordt de traffic verhoogd, kan ik geen uitsluitsel over geven). U weze gewaarschuwd als u excessief gaat downloaden met comfortnet ;)
Ikzelf heb expressnet, dus ik moet me geen zorgen maken 8)

Dus volgens jou zou het kunnen dat telenet als de telemeter hersteld is de limiet toch op 1.2 GB zet zonder een prijsverhoging ? :???:
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer

Kan eventueel zijn dat ze dit overwegen :)

met de nadruk op KAN
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”