Betaal terminal

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
UBremoved_15318
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer

Iemand ervaring met het huren van betaalterminals voor een kleinschalig evenement, enkel een feitelijke vereniging momenteel.

Betrouwbaarheid, gemak, kost,...snelle levering(event is volgende week vrijdag)

Aanvraag voor Payconiq voor Merchants is wat verkeerd gelopen, kans bestaat dat we dat niet meer gaan halen :oops:
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 109 keer

Ik heb in de Fnac gezien dat ze daar terminals verkopen om kaart betalingen te kunnen doen. Weet het merk niet maar zal er wel iets degelijks uit en verschillend keuzes.
Wel een kleine kost per transactie maar geen abo.

**edit** Ik denk dat het deze zijn!
https://www.sumup.com/nl-be/betaalterminal/
Internet via Mobile Vikings
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: KrSi78
Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
Bedankt: 227 keer
Contacteer:
Provider
Te Koop forum

Met SumUp geraak je vlot gelanceerd. Let wel op dat je het juiste bakje koopt: sommige hebben WiFi nodig, andere een SIM-kaart.
Computer(k)nul
Ratface
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 70 keer
Bedankt: 64 keer

SumUp air verbindt via bluetooth met een smartphone om zo de verbinding te maken, dan zal je dus ook meerdere mensen moeten hebben die ter plaatse blijven bij dezelfde SumUp device.

SumUp solo verbindt via ingebouwde SIM, is natuurlijk ook duurder.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Vergeet niet dat volgens mij élke payment provider zaken geregeld gaat willen zien zoals UBO-register eer je betalingen gaat kunnen doen. Wij hebben dat zowel via Mollie als bij Payconiq moeten regelen en dat was niet iets dat op 1-2-3 in orde was.
UBremoved_15318
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 66 keer

meon schreef: 03 nov 2023, 21:08 Vergeet niet dat volgens mij élke payment provider zaken geregeld gaat willen zien zoals UBO-register eer je betalingen gaat kunnen doen. Wij hebben dat zowel via Mollie als bij Payconiq moeten regelen en dat was niet iets dat op 1-2-3 in orde was.
Payconiq was geregeld, maar er ontbrak een handtekening van een van de leden, zijn we pas achtergekomen. Ondertussen loopt het terug bij Payconiq. Is geregeld via feitelijke vereniging, UBO was blijkbaar niet nodig. Is ook maar een eenmalig event.

SumUp, bekeken maar niet duidelijk of dat lukt met een feitelijke vereniging.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”