Hoe gaan jullie ermee om?
- Adblocker uitschakelen voor youtube?
- Youtube premium?
- Voortaan wegblijven van youtube?
- Technische workaround om youtube te misleiden?
Leuk, ook eens proberen
Ik heb gemiddeld ook heel weinig spotjes tussendoor. Zeker in vergelijking met huisgenoten en op het werk. Geen idee hoe het komt, misschien omdat ik al erg lang een account heb?Stroper schreef: 15 okt 2023, 17:47 Ik heb YouTube gewhitelist. Om de een of andere reden valt het bij mij wel mee van de reclames op YouTube. Misschien heb ik gewoon geen interressant reclameprofiel![]()
Code: Selecteer alles
Code: Selecteer alles
www.youtube.com##tp-yt-paper-dialog.ytd-popup-container.style-scope
www.youtube.com##.opened
Waar je uw profiel niet kan gebruiken, dus geen abonnementen meer etc.
Wel redelijk belachelijke video. Hij zit downright piraterij te verdedigen omdat je daar meer krijgt dan wanneer je voor iets betaalt. Dat is valabele kritiek op de betaalmodellen, maar dat maakt piraterij nog geen waardig alternatiefsplinterbyte schreef: 16 okt 2023, 10:35 Probeer het maar eens deftig te gebruiken, zul je zien dat je bedrogen uitkomt tegenover gratis alternatieven. See:
Ik kijk naar YT, begin me te storen aan het aantal/duur van advertenties, YT bied een Premium abbo aan zonder die ads, ik maak de afweging & besluit die dienst af te nemen, ik betaal, ik heb sindsdien geen ads meer gezien (behalve 'Sponsor Spots' door de content creator zelf natuurlijk). Wat mij betreft komt YT hier de overeenkomst na & ik kan hier met de beste wil geen 'bedrog' in zien.splinterbyte schreef: 16 okt 2023, 10:35 Probeer het maar eens deftig te gebruiken, zul je zien dat je bedrogen uitkomt tegenover gratis alternatieven.
Nee want jij wil dan zeggen dat men de dienstverlening naar andere/betalende gebruikers/klanten toe zou afpakken, wat hier niet van toepassing is.
Dan moet jij niet op reis gaan naar ergens zonder internet dus, het zou om slechts 3 dagen gaan...Tomby schreef: 16 okt 2023, 11:29 beperkt zijn in tijd tot weer eens een license gecheckt wordt, is toch ook gewoon normaal en courant in de wereld van content-abonnementen ?!
Je verwart freeview met payview...
Omdat je de volle pot (duurder dan basis Netflix trouwens) betaalt, maar niet alle features gebruikt...
Nee dan doen ze gewoon een Patreon/sponsors/..., want YT zelf brengt peanuts op, tenzij een populair kanaal met 1M+ views per video en het YT algoritme moet blijven meewerken. De andere platformen betalen niet echt meer, misschien wel met payview zoals Curiosity Stream of Nebula, maar sowieso minder publiek dan.cloink schreef: 16 okt 2023, 14:51 - Als content creators te weinig verdienen op platform X, dan verhuizen ze toch gewoon naar platform Y?
splinterbyte schreef: 16 okt 2023, 14:30 Omdat je de volle pot (duurder dan basis Netflix trouwens) betaalt, maar niet alle features gebruikt...
Niet altijd toch, vanaf je als creator een zeker niveau haalt kan je toch uitbetaald worden?SPR schreef: 18 okt 2023, 23:40 Ik heb geen probleem te betalen voor content. Echter... De content komt van gebruikers en Google gaat met de centen lopen.
Ja en nee. Het minste dat uw content iets doet tegen de Youtube regels die om de haverklap aangepast worden en uw video wordt 'ontwaard'. Ik volg een aantal kanalen en die plooien wel maar telkens zijn er dan video's die miljoenen view trekken en toch geen cent opleveren. Al die kanalen verkopen ondertussen petjes, stickers, T-shirts of schakelen Patreon in om toch maar iets van inkomsten te hebben. Kanalen die rapporteren over Oekraïne bvb mogen geen filmpjes meer afspelen, die werken nu met foto's.CCatalyst schreef: 19 okt 2023, 03:33 Niet altijd toch, vanaf je als creator een zeker niveau haalt kan je toch uitbetaald worden?
ik zie dat niet zo... ik zie het eenvoudiger: indien iets moeilijker te gebruiken is (of meer moeite kost of minder user friendly is in het algemeen),Tomby schreef: 16 okt 2023, 11:29 Wel redelijk belachelijke video. Hij zit downright piraterij te verdedigen omdat je daar meer krijgt dan wanneer je voor iets betaalt.
ergens wel en niet eens: het is natuurlijk wel google die het netwerk & storage etc moet betalen.SPR schreef: 18 okt 2023, 23:40 Ik heb geen probleem te betalen voor content. Echter... De content komt van gebruikers en Google gaat met de centen lopen.
Daar zit inderdaad de knoop, men was gewoon en akkoord dat men gratis diensten kreeg in ruil voor data. Nu wil men dat je betaalt en toch gaan ze uw data vermarkten. Daar stopt het voor mij toch ook.Splitter schreef: 19 okt 2023, 12:21if it's free you are the data.... dat vind ik logisch..... maar you pay to be the data ?
Welke betaalmethode gebruik je dan?Tomby schreef: 15 okt 2023, 14:48 Al bijna een jaar YouTube Premium Family via Turkije. Kost me maar een goeie 2 euro per maand. Enkel om het abonnement op te starten heb je VPN nodig. Gewoon een trial nemen bij bvb NordVPN. Daarna gewoon overal (PC, tablet, TV, auto...) reclamevrij YouTube en YouTube Music.
Die kans bestaat altijd.boonpwnz schreef: 22 okt 2023, 12:36 Wat ik me gewoon afvraag is of je account niet kwijt raakt?
Het is mijn hoofdemail.