Portable monitor
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Ik heb een zenscreen, en gebruik dit meermaals per week als 3e scherm op kantoor. Voor mezelf zeker de moeite waard.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 123 keer
- Bedankt: 120 keer
Ik heb er één op de kop getikt op een veiling. Momenteel gebruikt de zoon die als 2de scherm.
Ik zou er geen zot geld voor geven. Het blijft een "extra" scherm voor sporadisch gebruik. Dus goedkoper en van Chinese makelijk is meer dan genoeg. Enfin, dat is mijn mening
Ik zou er geen zot geld voor geven. Het blijft een "extra" scherm voor sporadisch gebruik. Dus goedkoper en van Chinese makelijk is meer dan genoeg. Enfin, dat is mijn mening
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
- Recent bedankt: 3 keer
Idd, je moet zien wat je usecase is.
Voor mij is het een extra scherm waar ik tijdens kantoor dagen constant op kijk, dus het mag wel een scherm zijn dat ook kwalitatief is.
Voor mij is het een extra scherm waar ik tijdens kantoor dagen constant op kijk, dus het mag wel een scherm zijn dat ook kwalitatief is.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- Sasuke
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 248 keer
- Bedankt: 544 keer
Ik heb zelf de HP E14 14" Portable monitor ... stukje duurder maar kwalitatief enorm goed, beter dan zo'n Zenscreen. Een scherm, zeker naast je laptop, moet toch wel redelijk goed zijn om bruikbaar te blijven. Heb dit nu al een jaar of 3-4 en zeer tevreden van.
Mijn usecase is vooral voor wanneer ik eens aan de eettafel of bij klanten op bezoek ga werken ... de E14 is ook zeer dun en licht.
Mijn usecase is vooral voor wanneer ik eens aan de eettafel of bij klanten op bezoek ga werken ... de E14 is ook zeer dun en licht.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 15 keer
Heb hetzelfde scherm en ook zeer tevreden van.Sasuke schreef: 03 okt 2023, 23:01 Ik heb zelf de HP E14 14" Portable monitor ... stukje duurder maar kwalitatief enorm goed, beter dan zo'n Zenscreen. Een scherm, zeker naast je laptop, moet toch wel redelijk goed zijn om bruikbaar te blijven. Heb dit nu al een jaar of 3-4 en zeer tevreden van.
- selder
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 763 keer
Ik heb zelf meerdere Asus draagbare schermen: XG17 (2x zelfs), XG16 in het wit, een XG16 in het zwart, en een MB16AMT die ook een touchscreen is.
De XG17 doet zelfs 240Hz over USB-C (via DisplayPort Alt Mode), dat was perfect voor AFPS games (Quake, Doom, ...) te spelen op een RTX2080Ti in een SFF bak.
De MB16AMT gebruik ik heel zelden voor een stream. Ik gebruik dan het Whiteboard van Windows in OBS om je tekening op de muur te projecteren (pretty cool hoor).
De XG16 in het wit gebruik ik nu zelfs op m'n Macbook Pro 14" M2 met een OWC thunderbolt dock op het werk. Met de meest recente firmware van de XG16 gaat die zelfs zelf aan als je de macbook terug uit slaap haalt.
Alles hierboven met USB-C kabels, dus nergens een HDMI kabel gebruikt.
Alles bijeen: eigelijk toch nog grote fan van, die krengen werken wel goed en doen wat ze moeten doen. Zonder die laatste firmware is het wel vervelend dat je je scherm zelf nog moet aanzetten als je je PC aanzet maar daarvoor zou ik het scherm niet laten liggen.
Toegevoegd na 3 minuten 15 seconden:
Hier nog wat foto's
De XG17 doet zelfs 240Hz over USB-C (via DisplayPort Alt Mode), dat was perfect voor AFPS games (Quake, Doom, ...) te spelen op een RTX2080Ti in een SFF bak.
De MB16AMT gebruik ik heel zelden voor een stream. Ik gebruik dan het Whiteboard van Windows in OBS om je tekening op de muur te projecteren (pretty cool hoor).
De XG16 in het wit gebruik ik nu zelfs op m'n Macbook Pro 14" M2 met een OWC thunderbolt dock op het werk. Met de meest recente firmware van de XG16 gaat die zelfs zelf aan als je de macbook terug uit slaap haalt.
Alles hierboven met USB-C kabels, dus nergens een HDMI kabel gebruikt.
Alles bijeen: eigelijk toch nog grote fan van, die krengen werken wel goed en doen wat ze moeten doen. Zonder die laatste firmware is het wel vervelend dat je je scherm zelf nog moet aanzetten als je je PC aanzet maar daarvoor zou ik het scherm niet laten liggen.
Toegevoegd na 3 minuten 15 seconden:
Hier nog wat foto's
Fractal Design North • 13900KS • Asus ROG Ryuo III 240mm • Asus Z790-E • Z5 7800 c34 64GB RGB • nVidia RTX4090FE • Samsung 990 PRO 2TB • Asus ROG Swift PG42UQ 42” OLED 138Hz