Beste
Mocht iemand hiermee vertrouwd zijn en me kunnen helpen.
Eerste keer gebruik gemaakt van de kosteloze versie van RustDesk. Als ik met mijn iphone 11pro op wifi zit , dus op dezelfde LAN als op een Windows 10 laptop, dan kan ik de computer overnemen en bekijken en besturen op mijn gsm.
Maar ik wil dan testen of ik ook buiten LAN er op kan: ik heb dan wifi uitgeschakeld op mijn gsm en 4G gebruikt. Dan krijg ik foutmeldingen:
eerst:
broken pipe (os error 32)
dan:
reset by the peer
en dit herhaalt zich tot ik ok klik.
IK heb zelfs poorten (21115-21117 TCP and 21116 UDP ) geopend en ben zeker dat ze open staan maar helaas, zelfde fout.
Hopelijk kan iemand me helpen, want nogal tijd ingestoken en vind maar geen oplossing.
Rustdesk opensource beheren van computers op afstand
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Beste
Update voor geïnteresseerden: geen port forward nodig.
ik kon van een andere Win laptop buiten LAN toch verbinding maken met andere WIN laptop andere LAN.
Enkel als ik 4G wil gebruiken met iphone dan lukt verbinding maar niet.
Raar.
Update voor geïnteresseerden: geen port forward nodig.
ik kon van een andere Win laptop buiten LAN toch verbinding maken met andere WIN laptop andere LAN.
Enkel als ik 4G wil gebruiken met iphone dan lukt verbinding maar niet.
Raar.
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Heb je het al geprobeerd via 4G door een VPN?
-
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
- Bedankt: 757 keer
Dan zit het wss ergens in een of andere port blocking bij de provider.
Dat, of je zit op 4G achter een CGNAT (meestal, indien juist geconfigd, een IP in de 100.64/10 range; anders ook wel een misbruikt 10/8 range IP), waardoor er mogelijk issues ontstaan.
Dat, of je zit op 4G achter een CGNAT (meestal, indien juist geconfigd, een IP in de 100.64/10 range; anders ook wel een misbruikt 10/8 range IP), waardoor er mogelijk issues ontstaan.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 27 keer
Inderdaad geblokkeerde poorten waarschijnlijk
Ik gebruik Rustdesk af en toe en werkt net hetzelfde principe als Teamviewer: er is geen portforwarding nodig, want ze gebruiken een rendez-vous server die jouw verbinding opzet. https://github.com/rustdesk/rustdesk/wi ... sk-work%3F
Wat je eventueel kan proberen: DWService
Op je pc installeer of run je de installer
Op je iPhone moet je via de website gaan, dit gebruikt waarschijnlijk html5
Ik gebruik Rustdesk af en toe en werkt net hetzelfde principe als Teamviewer: er is geen portforwarding nodig, want ze gebruiken een rendez-vous server die jouw verbinding opzet. https://github.com/rustdesk/rustdesk/wi ... sk-work%3F
Wat je eventueel kan proberen: DWService
Op je pc installeer of run je de installer
Op je iPhone moet je via de website gaan, dit gebruikt waarschijnlijk html5