geen mobiele data bij 5G

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
mollekemiel
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 apr 2007, 15:09

Heb hier een probleempje, als het 5G icoontje verschijnt heb ik geen mobiele data. Het hangt niet aan het toestel want als ik een andere simkaart insteek werkt het wel en als ik mijn simkaart in een ander toestel steek werkt het ook niet. Toestel(len) op android 12. (dus zeker niet het android 13 issue)

Het vreemde is dat het in het buitenland wel gaat, bij proximus krijg ik het antwoord dat mijn profiel in orde is, verder krijg ik geen antwoord meer.

Ook als ik op 5G zit springt het icoontje elke 5 sec even op 4G+ en dan heb ik heel even data. Ook bij 3G en H+ heb ik geen data.

Mijn vraag, zijn er nog mensen die dit probleem ervaren ? of ben ik alleen ?
Gebruikersavatar
serialchiller
Premium Member
Premium Member
Berichten: 691
Lid geworden op: 03 feb 2012, 14:10
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 87 keer
Provider

Ik zou in een Proximus Shop eens je simkaart laten omruilen. (neem je ID-kaart mee!)
Da's een eerste stap die weer een schakel uitsluit. Als het probleem erna blijft, zou ik blijven klagen bij de helpdesk.
mollekemiel
Starter
Starter
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 apr 2007, 15:09

Nee, een swap sim lost het niet op, dat is het eerste wat ik heb geprobeerd.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”