Hallo,
Ik moet een backup maken van Outlook 2003 en normaal kopieer ik telkens de .pst file waarin de emails & adressenboek zitten.
Nu moet ik ook iemand zijn outlook agenda (!!) backuppen, mss ook met enige settings ... zit dit ook allemaal in die pst file?
Of moet dit gebeuren adhv een backup tool, waarin je die agenda zéker kan bewaren?
thx
Outlook .PST backup
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Uw persoonlijk adresboek is niet uw "contactpersonen" eh. Da's een service naast uw mail-service. Doe maar eens rechtermuis op uw outlook-icoontje op uw bureaublad, eigenschappen, profielen, en als daar geen "Persoonlijk Adresboek" bij staat, dan gebruikt ge dat dus niet
.
Ik denk dat dat vooral in combinatie met exchange servers gebruikt wordt, dus waarschijnlijk heb jij dat niet.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik denk dat dat vooral in combinatie met exchange servers gebruikt wordt, dus waarschijnlijk heb jij dat niet.
PAB heeft eigenlijk niet veel met exchange te maken. Vroeger werd een persoonlijk adres boek gebruikt en tegenwoordig worden de contactpersonen gebruikt (op exchange dan).
Je kunt ook even een export maken als backup. File/Import and Export/Export to file/Personal Folder File/ en dan selecteer je je complete postvak.
Je kunt ook even een export maken als backup. File/Import and Export/Export to file/Personal Folder File/ en dan selecteer je je complete postvak.