Melding in FB pagina

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
tdemeyer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 45 keer
Provider

Collega's,

Op mijn Fritz 7590, firmware 7.50 krijg ik volgende melding op de pagina Telefonie -> Telefoonapparaten:

Ten minste een van uw telefoonapparaten heeft gedurende langere tijd geen verbinding meer met de FRITZ!Box. Controleer of allee apparaten op de lijst nog worden gebruikt.

Handige melding, alleen zijn ze nog ergens een stukje code vergeten bij het programmeren vrees ik :) : hoe kan ik namelijk weten wélk toestel dit is?? Ik heb een behoorlijke mix van DECT toestellen, IP phones, en zelfs nog een analoog stuk antiek :) In de lijst met toestellen is geen markering terug te vinden die aangeeft of een toestel 'off-line' is..

Enne: voor iemand zegt dat ik simpelweg even alle toestellen moet uitproberen :) .. Dat weet ik ook wel (en in realiteit wéét ik ook over welk device het gaat), maar ik ben van mening dat als je iets meldt, je de probleemopsporing dan ook maximaal moet faciliteren.. En aangezien de FB dus duidelijk zélf weet dat een toestel ontbreekt, dan kan het niet moeilijk zijn om meteen dan maar een aanduiding mee te geven in de apparatenlijst?

Of zie ik dat verkeerd?
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”