Hallo,
Voor m'n oude tante die alleen is komen te vallen overwegen we de aankoop van een senioren smartwatch die dan als paniekknop gebruikt kan worden. Ze heeft een smartphone maar heeft die niet altijd mee terwijl een smartwatch zou ze wel altijd dragen.
Ze heeft een proximus abonnement maar ik lees dat eSim voor smartwatches nog altijd niet ondersteund is.
Ik zoek de goedkoopste oplossing en denk dat ik dan uitkom bij een abonnement van 5 euro per maand bij Youfone met dus een volledige aparte sim/nummer en die dan in de smartwatch gebruik.
Overstappen naar telenet en dan esim is ook weer zoveel gedoe.
Of zijn er nog andere oplossingen?
Groeten,
Nick
sim voor smartwatch
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 523 keer
- Bedankt: 673 keer
- Recent bedankt: 4 keer
smartwatch koppelen aan smartphone ? of is het ook voor buitenhuis ?
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
- depeje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 44 keer
Het is mijn situatie natuurlijk niet, dus ik weet niet of dit hier van toepassing is. Als het via de GSM moet gaan moet erop vertrouwd kunnen worden dat die altijd opgeladen is. Mijn ervaring met mensen met een paniekknop is dat dat vaak niet het geval is. Direct de sim in de smartwatch is dus een goed idee.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 6 keer
sorry voor de vertraging. Het is de bedoeling voor ook buitenshuis en als je de smartphone niet mee hebt. Dus zou met een (e)sim moeten.
Maar in ons belgische telecom landschap kan ik enkel Telenet vinden als provider waar je een eSim kan krijgen gekoppeld met jezelfde nummer als in de smartphone.
Proximus eSim werkt nog niet voor smartwatches.
Dus aparte sim en nummer dan maar I guess...
Maar in ons belgische telecom landschap kan ik enkel Telenet vinden als provider waar je een eSim kan krijgen gekoppeld met jezelfde nummer als in de smartphone.
Proximus eSim werkt nog niet voor smartwatches.
Dus aparte sim en nummer dan maar I guess...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 298 keer
- Bedankt: 273 keer
Bij vele esim aanbieders heb je voor een paar euro 1GB voor een jaar (bv. keepgo). Als het alleen om data te doen is, is dat ver het goedkoopst. Waarschijnlijk zijn er ook wel die x belminuten prepaid voor een jaar doen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
- Bedankt: 108 keer
Het is wel iets anders, maar misschien toch te overwegen?
https://www.cm.be/diensten-en-voordelen ... sonenalarm
https://www.cm.be/diensten-en-voordelen ... sonenalarm