Ik keek dan naar mijn verbindingstijden en ik heb maar 9 gb opgebruikt dus moet ik nog maar 6 gb hebben maar als je naar deze pic kijkt .....

zou zalig zijn...NuKeM schreef:Jaja, ze waren aant testen met nieuwe limietvoorwaarden en hebben per ongeluk niet de testserver gebruikt
Een lachertje, ik ga nooit boven de 6gb per maand.Beheer van het transfervolume
Hierboven vindt u een stand van zaken i.v.m. het aantal gegevens dat via uw ADSL-verbinding passeert. Al deze gegevens werden op uw ADSL-lijn verzonden omdat u gebruik hebt gemaakt van bepaalde programma's om te surfen, uw e-mails te ontvangen, on line aan spelletjes deel te nemen of zelfs via het internet naar de radio te luisteren. Hierboven vindt u bijgevolg een nauwkeurige barometer betreffende het gebruik van uw verbinding.
In "dagsurfen" is telenet nu wel duurder dan een ADSL Plus abonnement als je enkel overdag surft. (op basis van 30 GB traffic)NuKeM schreef:Al bij al wel mooi dat ze een update doen natuurlijk, eens benieuwd wat telenet gaat uitspoken nu
Ik kan me niet voorstellen dat er nu al een hype is rond die hogere upload aangezien bijna niemand hierover geïnformeerd werd tot nu toe.NuKeM schreef: De hogere up is ook mooi, maar overhyped door de meesten (ben je echt niet zoveel mee als je denkt, enkel als je regelmatig grote mails verstuurt).
Normaal maakt dat niks uit of ge nu 128 Kbit of 1 Mbit of whatever hebt om te surfen...Zelfs onnozelweg surfen op het net zal sneller gaan met hogere upload.