Facturatie Webvisie ?

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Iemand die al een factuur in de brievenbus heeft gekregen voor deze maand ?

Ook kan ik niets terug vinden op de status pagina ivm een nieuwe factuur voor de maand januari.

Ik ga ook niet bellen want heb al genoeg gebeld naar hun helpdesk en daar bijna een kwartier liggen w8 op een antwoord ;)
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Berichten: 4143
Lid geworden op: 15 sep 2002, 09:08
Locatie: Belgium, Haacht
Contacteer:

Hier is er ook geen toegekomen en ook op de statuspagina is neits te zien.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
sander

ik heb er wel één gekregen
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Binnenkort weer een hoop lawaai hier op het forum van mensen die afgesloten worden :twisted:
If you can't beat them, confuse them.
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Ook nog geen factuur, daarmee dat ze mijn acount geblokkeerd hebben, ze hebben geen geld meer om hun verbruikte hoeveelheid te betalen, omdat er geen geld binnen komt.

Mvg,

Kikker46
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Tja zolang ik geen factuur te zien krijg, betaal ik ook niet zo simpel is dat :)

Bedankt voor de reacties en zo te zien ben ik de enigste dus niet !
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 mar 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

Ik ben destijds afgesloten geweest voor diezelfde reden .. ik zag niks dus kon niet betalen ... hun reactie was: print ze dan zelf af op uw user page :roll:


Staat er eigenlijk iets in de huidige gebruiksvoorwaarden over die userpage? Volgens mij moet ge wettelijk voor een te betalen rekening toch altijd een factuur of iets dergelijks op papier krijgen .. niet enkel electronisch zelf gaan zoeken. (per mail toegestuurd krijgen is dan wel weer OK dacht ik)

/EDIT: Ik moet mezelf corrigeren: ik ben toen 'geschorst' niet afgesloten :wink:
Gebruikersavatar
kikker46
Pro Member
Pro Member
Berichten: 262
Lid geworden op: 29 mei 2004, 01:25
Locatie: Kikkerland

Toen stond er dus nog een factuur online nu ook niet dus dat kan al geen reden meer zijn om wij ons geld zomaar te storten.

Mvg,

Kikker46
Djorre
Plus Member
Plus Member
Berichten: 222
Lid geworden op: 16 feb 2004, 08:06
Locatie: Ronse

Ik heb nog geen factuur ontvangen en ook niks op hun site. Normaal is dat in het begin van de maand dat ik ze moet sponsoren.
Trouwens als ik me niet vergis moeten we altijd betalen voor de maand die gaat komen dus hebben ze geen recht om je af te sluiten ... of vergis ik me?
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

factuur staat er sinds vandaag op hier
beetje later dan normaal idd
Mr. Smith
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 23 jun 2004, 22:28

Ik heb deze maand 2 fakturen gekregen van adsl2fit,
eentje voor het abbonnement van de maand en eentje voor het extra volume.

Ik hoop dat dit niet iedere maand zo zal zijn want anders is dat 24 fakturen per jaar.

Ten eerste betaald deze bvba ongeveer 5 euro per faktuur aan boekhoudkosten.
Ten tweede krijg ik nu dubbel zoveel opmerkingen dat ons internet toch echt wel veel kost.
Ten derde mag ik nu 2x per maand speciaal naar de bank lopen om die fakturen van adsl2fit zo snel mogelijk betaald te krijgen, want ja, als je pas na een paar dagen betaald snijden ze je internet af. (Al onze andere fakturen worden einde maand betaald)

Zou dat soms niet mogelijk zijn om ergens een optie op die site in te bouwen zodat het gekende, vaste bedrag per kwartaal wordt gefaktureerd?? Vraag dat voor mijn part op voorhand dan zijn ze bij adsl2fit ook gelukkig en de klant hangt toch voor het volledige jaar vast aan zijn contract.
Indien niet zorg dan dat alles op 1 faktuur kan zoals vroeger aub.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Mr. Smith schreef:Ten eerste betaald deze bvba ongeveer 5 euro per faktuur aan boekhoudkosten.


5€ boekhoudkosten ??? Kan je dat een beetje uitleggen ? Da's iets nieuw zeker?
Sand

5€ betalen jullie per factuur? das wel erg veel hoor... ikheb hier offertes liggen voor mijn zaak en dat kwam omgerkend op 1 euro per factuur ofzo... (wat ik nog nogal duur vond , en dus doe ik het zelf)

nu, maar als jumllie echt meer als 40 GB verbruiken denk ik niet dat je ergens anders veel goedkoper zult zijn, integendeel (voor ook nog een beetje deftige snelheid te hebben...)
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”