VTM GO+ = VTM GO - advertenties
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 34 keer
- Bedankt: 19 keer
Volgens het laatste nieuws € 3,95 als je een abonnement neemt. De 'voor eens een keertje' variant kost € 4,95.
https://www.hln.be/tv/vtm-lanceert-beta ... ~a2bcd245/
EDIT: ik was fout, zie reactie @ddd hieronder.
https://www.hln.be/tv/vtm-lanceert-beta ... ~a2bcd245/
EDIT: ik was fout, zie reactie @ddd hieronder.
Laatst gewijzigd door Matomatisch 03 mei 2023, 09:05, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 386 keer
- Bedankt: 192 keer
Het zijn beide abonnementen die telkens verlengd worden:
- €4,95/maand te betalen
- of €47,4/ jaar te betalen. (wat neerkomt op €3,95/mnd)
https://www.vtmgo.be/plus/legal/terms-and-conditions
- €4,95/maand te betalen
https://www.vtmgo.be/plus/legal/terms-and-conditions
-
- Plus Member
- Bedankt: 19 keer
Ah dat was mij niet duidelijk. Heb m'n vorige post bijgewerkt.ddd schreef: 03 mei 2023, 09:03 Het zijn beide abonnementen :
- €4,95/maand te betalen
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
Is dit de doodsteek voor Streamz? Nu gaan ze ook series vóór uitzending verdelen, toch een belangrijk punt voor Streamz.
Persoonlijk zal ik het niet doen omdat ik amper VTM kijk.
Vraag is ook of dit model zal werken. Ik ben niet tegen betalen om geen reclame te hebben maar dan niet per zender uiteraard. Goplay zegt met gelijkaardigs af te komen maar je wil toch niet voor elke zender zo'n abo nemen.
Ik ben voorstander van een abo met alle Vlaamse zenders in en een keuze om met of zonder reclame te werken maar dit is moeilijk aangezien ze nu al veel vragen voor Streamz.
Momenteel gebruik ik TVV, daarbij heb je alle Vlaamse zenders en nog wat andere voor minder dan de prijs van Streamz. TVV wordt wel interessanter als elke zender geld gaat vragen.
Persoonlijk zal ik het niet doen omdat ik amper VTM kijk.
Vraag is ook of dit model zal werken. Ik ben niet tegen betalen om geen reclame te hebben maar dan niet per zender uiteraard. Goplay zegt met gelijkaardigs af te komen maar je wil toch niet voor elke zender zo'n abo nemen.
Ik ben voorstander van een abo met alle Vlaamse zenders in en een keuze om met of zonder reclame te werken maar dit is moeilijk aangezien ze nu al veel vragen voor Streamz.
Momenteel gebruik ik TVV, daarbij heb je alle Vlaamse zenders en nog wat andere voor minder dan de prijs van Streamz. TVV wordt wel interessanter als elke zender geld gaat vragen.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 355 keer
- Bedankt: 282 keer
Gek eigenlijk, want qua content is de VTM reklame boeiender tegenwoordig dan hun nieuwe programma's...

Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Cherry, Netflix, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1374 keer
- Bedankt: 508 keer
Maar zitten er ook niet een hoop (weliswaar oude) films en reeksen in hun collectie ? Ik meen me toch te herinneren dat ik in die VTM Go app ook veel niet-Vlaamse content zag die dus wellicht ook gewoon op TV te zien is/was. In die optiek wordt het dan zelfs stilaan een Netflix Light, maar ik weet niet of die VTM Go+ ook al die content heeft.wied schreef: 03 mei 2023, 11:37 Gek eigenlijk, want qua content is de VTM reklame boeiender tegenwoordig dan hun nieuwe programma's...![]()
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 745 keer
- Bedankt: 312 keer
De films in de VTM GO app (geen idee over de door VTM uitgezonden series want deze volg ik niet) zijn zoals je zegt meestal van de "oude" stempel. Komt daar nog bij dat ze zichzelf graag herhalen. Wat onder de noemer "nieuw, in de eigen content welliswaar" wordt aangekondigd is een tijd terug ook al eens aan bod gekomen.Tomby schreef: 03 mei 2023, 11:57 Maar zitten er ook niet een hoop (weliswaar oude) films en reeksen in hun collectie ? Ik meen me toch te herinneren dat ik in die VTM Go app ook veel niet-Vlaamse content zag die dus wellicht ook gewoon op TV te zien is/was. In die optiek wordt het dan zelfs stilaan een Netflix Light, maar ik weet niet of die VTM Go+ ook al die content heeft.
Betalen voor die VTM Go app vind ik persoonlijk al te gek. Voor de paar echte interessante films die ze op een jaar aanbieden kan je met dat budget in de bioscoop de echt nieuwe interessante films gaan bekijken.
Uiteraard verschillen smaken en voorkeuren dus voor elk wat wils.
Sol Invictus!
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
Disclaimer: op het weergeven van ervaringen volgens de eigen situatie kunnen geen rechten door derden onttrokken worden.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 33 keer
Ik denk eerder winst maximaliseren. Er zullen wel een hoopje mensen zijn die beide gebruiken en misschien voor beide wel willen betalen. Het zou me niet verwonderen dat er mensen wel een abonnement van vtm go (willen) afnemen, maar dat bij Streamz niet doen.Dizzy schreef: 03 mei 2023, 11:27 Is dit de doodsteek voor Streamz? Nu gaan ze ook series vóór uitzending verdelen, toch een belangrijk punt voor Streamz.
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
Reclame is perfect te blocken met Pi-Hole/AdGuardHome toestanden.
Hier althans, en het mag nog zo blijven duren.
Hij skipt de reclame en na paar seconden start het programma. Enige nadeel is, wanneer het reclame is skipt hij die en start dan terug vanaf 0, dus je moet dan wel doorspoelen tot waar je gebleven was.
Hij skipt de reclame en na paar seconden start het programma. Enige nadeel is, wanneer het reclame is skipt hij die en start dan terug vanaf 0, dus je moet dan wel doorspoelen tot waar je gebleven was.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
Lenovo M720q(i5-8400T): OPNsense - 25.1.7_4
Lenovo M720q(i5-9400T): Proxmox server - 8.4.1
Intel NUC 13 Pro / i5-1340p / 32GB RAM / 1TB
ISP:
Hey! (modem in bridge)
AdGuard Home: geen ads in je hele netwerk!

ISP:

- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
Wel grappig.
Vroeger werd er gezegd dat het toch te zot is dat je een alles-of-niets moest nemen. Het zou toch veel beter zijn mocht je per zender kunnen kiezen.
Nu komt het eraan en is 't weer niet goed.

Ik denk dat je die vtmgo+ vooral moet zien als tussenstap tussen klassiek en cable-cut.
Als je klassieke TV buiten gooit bespaar je zo rond de €20 à €30. Dan komt er wel wat vrij om op deze manier toch de programma's te kunnen zien met als bonus reclamevrij.
Reclame kon ik gemakkelijk blocken met AdGuardHome, maar sinds enkele weken struikelt de VTMgo app hierover. Na het skippen van de reclame herbegint het programma weer van in 't begin.
- Dizzy
- Elite Poster
Men had inderdaad beter vroeger de keuze gelaten aan de klant om zelf een aantal zenders te kiezen. Je betaalde voor -tig zenders en keek er misschien naar 5 à 10. Door de apps kan je nu inderdaad enkel naar de zenders kijken die je wil maar als elke zender deze prijzen vraagt betaal je een pak meer en je kan niet zappen. TVV lost dat op door EN een beperkt zenderaanbod dat ook nog eens in verschillende versies bestaat EN je kan zappen ipv telkens van app veranderen.
Telkens terug naar begin springen lijkt, zo mogelijk, nog irritanter dan de reclame.
Wat is het volgende, betalen of 5 minuten Bazart zonder dat je mute kan gebruiken?
Telkens terug naar begin springen lijkt, zo mogelijk, nog irritanter dan de reclame.
Wat is het volgende, betalen of 5 minuten Bazart zonder dat je mute kan gebruiken?

Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
- frodo
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 21 keer
Toch niet zonder reclame: Door contractuele redenen zal een aantal programma’s, series of films nog altijd reclame bevatten. We werken eraan om dat tot een minimum te beperken. Kijk je live naar een van onze VTM-zenders? Ook dan wordt de uitzending onderbroken door reclame. Dat heeft te maken met uitzendrechten.
- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
Betalen, tracking (want ze weten perfect wie je bent, want je bent ingelogged), en dan nog wat reclame.
Triest.
Sent from my SM-X800 using Tapatalk
Triest.
Sent from my SM-X800 using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 53 keer
Was een van de redenen dat mensen adblockers gebruikten niet:TheCeet schreef:Reclame is perfect te blocken met Pi-Hole/AdGuardHome toestanden.
Ik heb die reclame.niet gevraagd en ik kan dat legaal niet nemen zonder reclame.
Blijf adblocking raar vinden.
Iptv is illegaal
Stelen in winkels is illegaal
Adblocking is legaal.
-
- Elite Poster
Adblocking gaan vergelijken met stelen in een winkel is dan ook bij de haren getrokken.mgo72 schreef: 10 mei 2023, 09:30 Ik heb die reclame.niet gevraagd en ik kan dat legaal niet nemen zonder reclame.
Blijf adblocking raar vinden.
Iptv is illegaal
Stelen in winkels is illegaal
Adblocking is legaal.
Er is ook niets illegaal noch raar aan een sticker op je brievenbus met "Geen reclame aub".
Sol Invictus!
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
Adblocking is helemaal niet raar.
Het is iets wat in de niet-digitale wereld ook gebeurt, alleen minder zichtbaar.
Wat nu volgt is volgens sommigen onzin en voor anderen (vnl reclame-boys) reden tot een hartaanval, maar ik kijk geen reclame.
Ik betaal voor een abonnement op DeStandaard en TheEconomist en in die publicaties staat ook reclame, maar hoewel ik die elke dag (DS) en elke week (TE) helemaal uitlees van voor tot vanachter, zou ik niet weten voor wat er reclame gemaakt wordt. Ik skip dat gewoon.
Lang geleden, met "adv" artikels op Tweakers ging het negeren van reclame in de digitale wereld ook redelijk simpel, maar dan kwamen er irritante reclames die je niet zomaar kon skippen: flikkerende pagina's, vanzelf startende filmpjes, ...
Om het nog erger te maken kregen we dan allerlei vuiligheid met (digitale) reclame: cookies, trojans, ...
Ondertussen raadt de politie zelfs aan om adblockers te installeren, omdat het een makkelijke manier is om heel wat vuiligheid van uw pc/GSM te weren.
En nu zijn er al jaren heel goeie oplossingen om heel wat ads (bronnen van vuiligheid) te blokkeren: op browserniveau met plugins en op netwerk niveau met PiHole en Adguard.
De reclame/ad-industrie heeft gewoon veel te lang gewacht met iets te ondernemen tegen de vuiligheid. Ik vrees dat je nu de geest heel moeilijk terug in de fles krijgt.
Al kan het ook op een makkelijke manier, die bijna niemand implementeert:
- neem de verantwoordelijkheid voor ads op uw platform (wat zowat niemand doet, want het gaat vrijwel allemaal via Google's Ad-marjetplace)
- host de ads op uw eigen domein (net zoals nu in kranten en magazines gebeurt)
Het is iets wat in de niet-digitale wereld ook gebeurt, alleen minder zichtbaar.
Wat nu volgt is volgens sommigen onzin en voor anderen (vnl reclame-boys) reden tot een hartaanval, maar ik kijk geen reclame.
Ik betaal voor een abonnement op DeStandaard en TheEconomist en in die publicaties staat ook reclame, maar hoewel ik die elke dag (DS) en elke week (TE) helemaal uitlees van voor tot vanachter, zou ik niet weten voor wat er reclame gemaakt wordt. Ik skip dat gewoon.
Lang geleden, met "adv" artikels op Tweakers ging het negeren van reclame in de digitale wereld ook redelijk simpel, maar dan kwamen er irritante reclames die je niet zomaar kon skippen: flikkerende pagina's, vanzelf startende filmpjes, ...
Om het nog erger te maken kregen we dan allerlei vuiligheid met (digitale) reclame: cookies, trojans, ...
Ondertussen raadt de politie zelfs aan om adblockers te installeren, omdat het een makkelijke manier is om heel wat vuiligheid van uw pc/GSM te weren.
En nu zijn er al jaren heel goeie oplossingen om heel wat ads (bronnen van vuiligheid) te blokkeren: op browserniveau met plugins en op netwerk niveau met PiHole en Adguard.
De reclame/ad-industrie heeft gewoon veel te lang gewacht met iets te ondernemen tegen de vuiligheid. Ik vrees dat je nu de geest heel moeilijk terug in de fles krijgt.
- neem de verantwoordelijkheid voor ads op uw platform (wat zowat niemand doet, want het gaat vrijwel allemaal via Google's Ad-marjetplace)
-
- Elite Poster
- Bedankt: 52 keer
Met deze weet je ook wat Benjamin Dalle de zenders cadeau gedaan heeft door die minuut reclame door onze strot te rammen als we uitgesteld kijken...
Op zich is dit dus het verschil tussen gewoon kijken en uitgesteld met nog 1 minuut reclame..
Bedankt cd&v
Wat het tarief betreft, dit is zelfs meer dan een amazon prime abbonement, ze dromen daar in vilvoorde denk ik ...
Wat die adblocking betreft, stel je maar voor dat de krantenwinkel je gaat dwingen alle advertenties in de krant te lezen voordat je een krant mag kopen..
Ze moeten maar zorgen dat ze een goed bussines model hebben zodat ze rendabel zijn... dat moet elk bedrijf doen..
Tegenwoordig is er meer reclame dan programma...
Tom
Op zich is dit dus het verschil tussen gewoon kijken en uitgesteld met nog 1 minuut reclame..
Bedankt cd&v
Wat het tarief betreft, dit is zelfs meer dan een amazon prime abbonement, ze dromen daar in vilvoorde denk ik ...
Wat die adblocking betreft, stel je maar voor dat de krantenwinkel je gaat dwingen alle advertenties in de krant te lezen voordat je een krant mag kopen..
Ze moeten maar zorgen dat ze een goed bussines model hebben zodat ze rendabel zijn... dat moet elk bedrijf doen..
Tegenwoordig is er meer reclame dan programma...
Tom
- Dizzy
- Elite Poster
Dat is het punt, overdrijving. Niemand zal vallen over een korte advertentie maar als deze toenemen in aantal en lengte en ook nog beginnen geluid te maken of bewegen/flikkeren... dan flikkeren veel mensen dat buiten wegens pokke irritant.
Men kijkt TV omdat de content u interesseert maar ondertussen zitten we in een situatie waarbij men praktisch evenveel reclame ziet dan content. Heel die boel kost ook tijd die mensen niet altijd hebben. Men zal dus die reclame proberen weren en anders zoekt men alternatieven.
De problemen komen ook door een gebrek aan voldoende kwalitatieve content. Na een tijd vraag je je af of het nog de moeite loont. Men zou dus inderdaad eens nadenken over het verdienmodel of een (betalend) reclamevrij aanbod lanceren.
Men kijkt TV omdat de content u interesseert maar ondertussen zitten we in een situatie waarbij men praktisch evenveel reclame ziet dan content. Heel die boel kost ook tijd die mensen niet altijd hebben. Men zal dus die reclame proberen weren en anders zoekt men alternatieven.
De problemen komen ook door een gebrek aan voldoende kwalitatieve content. Na een tijd vraag je je af of het nog de moeite loont. Men zou dus inderdaad eens nadenken over het verdienmodel of een (betalend) reclamevrij aanbod lanceren.
-
- Elite Poster
Geen idee waar je het over hebt.mgo72 schreef: 10 mei 2023, 09:34 Dus je steelt geen content dat je aan 4/5 euro per maand kan kopen?
Bij je sticker op je brievenbus krijg je dan ook niet de inhoud van die brieven te zien.
Wat is het verschil?
Ik volg overigens gewoon de werkwijze van @heist_175
Papieren reclame skip ik gewoon, digitaal op pc en tablet eveneens en TV-zenders die, naar mijn smaak, teveel reclame willen pushen zijn mij als klant gewoon kwijt. De hoofdreden dat ik zelfs het proefabo van TVV niet uitgedaan heb => één stroom reclame af en toe onderbroken door content.

Buiten een basic internetverbinding betaal ik voor geen enkel abo. Digitaal noch fysiek.
Als dat dan diefstal is dan is het maar zo. Ik betwijfel het wel want tot op heden nog voor geen enkele rechtbank gedaagd voor deze werkwijze.
Sol Invictus!
- Dizzy
- Elite Poster
Waar heb je het eigenlijk over want ik heb nu al maanden TVV en die stroom reclame heb ik nog niet gezien?ivob schreef: 10 mei 2023, 13:51De hoofdreden dat ik zelfs het proefabo van TVV niet uitgedaan heb => één stroom reclame af en toe onderbroken door content.![]()
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 53 keer
Axel:heist_175 schreef:Adblocking is helemaal niet raar.
Ze hebben geluisterd. En dus kan je dat allemaal mijden door een abonnement te betalen.
Maar dat doet men niet. Das net wat ik wil aanhalen he.
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
Ze hebben helemaal niet geluisterd natuurlijk en dat is net het punt dat hierboven al aangehaald werd. En DPG is daar de exponent in.
Het nieuwe aanbod VTM Go+ doet nog steeds aan tracking en profiling (de bestaansreden van DPG) én vraagt daarbovenop nog abonnementsgeld.

Het nieuwe aanbod VTM Go+ doet nog steeds aan tracking en profiling (de bestaansreden van DPG) én vraagt daarbovenop nog abonnementsgeld.

- devilkin
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 663 keer
En je krijgt nog steeds reclame... Zij het wel minder.
Sent from my SM-S908B using Tapatalk
Sent from my SM-S908B using Tapatalk
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Contacteer:
Ik gebruik AdGuardHome in het netwerk waarbij die afgedwongen wordt. In combinatie met de Kodi-plugins is VTM Go reclamevrij. Het lijkt zelfs te volstaan om bv. Q9 als DNS-server te gebruiken.
Akkoord: DPG weet nog steeds wat je bekijkt, maar reclame zie ik niet (meer).
Akkoord: DPG weet nog steeds wat je bekijkt, maar reclame zie ik niet (meer).
Computer(k)nul
- TheCeet
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 141 keer
Ik heb er verschillende, maar de grootste is OISD.nl
GoPlay heb ik domein moeten whitelisten. Want er wou niets afspelen, na whitelist komt reclame in begin en na de reclame begint het programma wel. Anders kreeg ik foutmelding.
GoPlay heb ik domein moeten whitelisten. Want er wou niets afspelen, na whitelist komt reclame in begin en na de reclame begint het programma wel. Anders kreeg ik foutmelding.
iPhone 13 Pro:
Citymesh - 300GB
ISP:
Hey! (modem in bridge)

ISP: