[Te koop] Telenet Mobile Coverage Extender

Iets te koop? Naar iets op zoek? Aparte regels gelden in dit forum (zie sticky).
Plaats reactie
RPhil
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

Dag allemaal

Hierbij verkoop ik een:

Telenet Mobile Coverage Extender (3G-signaal)

Een Mobile Coverage Extender om het mobiel bereik van Telenet binnenshuis te verbeteren. Via dit apparaat kan je het 3G-bereik van Telenet uitbreiden zodat je terug kan bellen en sms'en. Meer info, zie: www2.telenet.be/nl/business/klantenserv ... -extender/

Het apparaat werkt nog perfect, maar wordt verkocht wegens overstap naar een andere provider.

Afbeelding

Vraagprijs: 60 EUR

Locatie: Zonhoven - mogelijkheid tot ophalen of verzenden (BPost)
seagull
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: WimVerlinden
Uitgedeelde bedankjes: 52 keer
Bedankt: 108 keer

Als dat werkt met mijn Telenet abbo heb ik wel interesse.
Wij hadden een Proximus MCE maar die dienst is stopgezet.
We bellen nu over wifi. Maar voor bezoekers met een oudere smartphone is dat vervelend.
We hebben Telenet internet met Proxilus als failover. Maar ik ben geen Telenet Business Mobile-klant.

Toegevoegd na 6 minuten 49 seconden:
Blijkbaar gaat dat niet werken.
Het toestel wordt ingesteld op basis van de locatie van je huis (waar je het installeert). In principe kan je het dus niet zomaar verhuizen.
Proximus Bizz Internet Fiber 500/500 Mbps & Business Fibernet 300 plus met Speedboost 300/50 Mbps (failover) -
Business Mobile Flex Pack - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV & Telenet TV
ITnetadmin
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 241 keer
Bedankt: 757 keer
Recent bedankt: 1 keer

Klopt.
Die frequenties zijn vergunningsplichtig, en de providers moeten er dus voor zorgen dat hun nanocells geen onnodige storingen veroorzaken.

Technisch gezien zouden die moeten kunnen werken met andere providers, maar commercieel gezien zit daar (in BE) vaak een beperking op.
Plaats reactie

Terug naar “Te koop / Gezocht”