Problemen TV Vlaanderen?

Alles over TV en Internet via satelliet
Plaats reactie
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
Bedankt: 709 keer
Te Koop forum

Gisteren deed ik een speedtest en toevallig zag ik dat er problemen bij TV Vlaanderen gemeld werden.

Toen ik controleerde merkte ik inderdaad problemen op. Op de grote zenders (VRT, VTM) was er een digitale brij te zien en het geluid schokte fel.

Ik heb daarna gekeken naar de match Inter-Porto en dat werkte gelukkig wel.

Waren deze problemen algemeen en iemand een idee over de oorzaak?

Toevallig krijg ik vandaag een vraag over de klantentevredenheid maar dat ligt vooral aan het feit dat ik mijn proefabo heb laten overzetten naar een betalend abo. De extra zenders gebruik ik niet. Ben wel tevreden over de snelheid van reageren van TVV.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
kdhoe
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 32 keer

Ik had ook deze problemen. VRT zenders blokkerig en Play 4 werkte volledig niet. De andere Play zenders wel.
Was rond 23u opgelost.

Komt wel niet veel voor. Heb app tv sinds sept 2021 en nog maar een paar keer zulke problemen gehad.

Hun Nederlandse tegenhanger Canal Digitaal had trouwens dezelfde problemen zag ik op allestoringen.nl
Plaats reactie

Terug naar “Satelliet aanbieders: TV Vlaanderen, Telesat, Canaaldigitaal, Starlink ...”