Wat eerder deze week kreeg ik een mail van PostNL dat er pakket onderweg was, zonder ook maar een mail daarover van Telenet. Dacht misschien sturen ze een zak op waarin ik die Digicorder moet droppen en dan afleveren in een Telenet shop
Nu tot mijn verbazing kreeg ik vandaag het pakket en blijkt het dat ze een nieuwe modem hebben opgestuurd. Heb momenteel nog een oudere CV7160E (Docsis 3.0) welke natuurlijk niet zou voldoen voor 1Gbps. Dus dacht ach dan hebben ze me toestel gestuurd waarmee ik in de toekomst toch kan overgaan naar 1Gbps … nou ja niets daarvan want in de doos zit een CH7465LG-TN, dus ja je leest het goed gewoon ook een Docsis 3.0 modem.
Geen idee welke IT systeem Telenet nu gebruikt, maar het lijkt echt nergens op. En bellen, na wat onderwerpen hier gelezen te hebben, lijkt de laatste 2 weken ook een ware beproeving te zijn.
Misschien maandag maar eens proberen eens in een Telenet shop passeren, en de nooit aangevraagde modem daar inleveren. Als de volgende factuur niet klopt (normaal op 17/2 voor mij) dan zal ik die dan ook maar betwisten.
Een mens is er maar goed, dat je er zelf een hoop tijd moet gaan insteken, voor wat momenteel volledig falend IT systeem lijkt.