Pagina 1 van 1
Vooraansluiting - reeds 3 weken geen antwoord
Geplaatst: 23 jan 2023, 11:31
door bv101
Na ettelijke telefoontjes en chat gesprekken - niemand bij proximus die blijkbaar een aansluiting kan regelen voor een nieuwbouw.
Welke methode kan ik gebruiken om dit te regelen, want 1st line support is blijkbaar bemand door idioten
Re: Vooraansluiting - reeds 3 weken geen antwoord
Geplaatst: 23 jan 2023, 11:37
door bollegijs
De echte idioten zijn de managers die deze klantenservice toelaten als geschikt, of misschien wij, die dit allemaal accepteren.
Re: Vooraansluiting - reeds 3 weken geen antwoord
Geplaatst: 23 jan 2023, 12:18
door Fallschirmjaeger
Re: Vooraansluiting - reeds 3 weken geen antwoord
Geplaatst: 23 jan 2023, 17:25
door philippe_d
bv101 schreef: 23 jan 2023, 11:31
Welke methode kan ik gebruiken om dit te regelen, want 1st line support is blijkbaar bemand door idioten
Mail?
West- en Oost-Vlaanderen:
[email protected]
Antwerpen-Limburg-Vl. Brabant:
[email protected]
Re: Vooraansluiting - reeds 3 weken geen antwoord
Geplaatst: 23 jan 2023, 19:49
door edwin.d
De Dochter had hetzelfde voor bij haar nieuwbouw.
Zeker een vijftal keer via de site de aanvraag gedaan.
Telkens ging men contact opnemen, maar alles bleef stil.
Uiteindelijk gebeld en na een half uurtje van doorverbinden was de conclusie dat er geen Proximus kabel lag en men dus niet kon aangesloten worden.
Mvg