Oké, in navolging van het topic over de haalbaarheid van t-shirts te laten bedrukken voor userbase komt nu de vraag: wat moet er op komen?
Nu de kans om creatief uit de hoek te komen. Bij deze post vinden jullie 3 bestanden waar jullie mee kunnen spelen om een design te verzinnen.
Er zijn 3 plekken voorzien voor afbeeldingen op een t-shirt: de voorzijde, de achterzijde en de mouwen.
Dingen om rekening mee te houden:
- Probeer het aantal kleuren te beperken. Als je 4 kleuren gebruikt kan je net zo goed alle kleuren gebruiken, want dan ga je over op vierkleurendruk. Kleuren moeten ook in het Pantone-pallet voorkomen.
- De afbeelding moet uiteindelijk als EPS of Adobe Illustrator-bestand verstuurd worden, dus moet best vectorieel zijn.
- Je mag het logo niet 'massacreren'. Wat mag en wat niet mag vind je in het PDF-bestand.
- We hebben een slagzin die je kan gebruiken: "users united". Heb je zelf een stevigere boutade mag je die natuurlijk ook gebruiken.
- Het gebruikte lettertype (ITC Officina Sans) is een betalend lettertype en is in Postscript formaat. Het is dus niet vanzelfsprekend voor jullie om dit te gebruiken. Je kan aangeven dat een bepaalde tekst in dat lettertype moet staan en dan in je voorstel een alternatief lettertype gebruiken.
- In de zipfile vinden jullie het logo in alle denkbare formaten. Het spreekt voor zich dat jullie dat niet mogen misbruiken en delen van het logo zelf gaan gebruiken of gebruiken voor fraudulente doeleinden.
- Voorstellen voor een opdruk kunnen jullie hier posten via de attachment-functie.
- Ben je zelf geen grafische krak en heb je toch een idee? Niet erg, probeer (desnoods in Paint) iets te maken en leg je bedoeling uit. Er zijn ongetwijfeld mensen (waaronder ikzelf) die er iets van kunnen maken.
T-shirt-design
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
- Bijlagen
-
- t-shirt_leeg.gif
- Afbeelding van een leeg t-shirt dat jullie kunnen volkladden. Wel binnen de lijntjes blijven ;-)
- (11.78 KiB) 147 keer gedownload
-
- logo_userbase.zip
- Zip-file met het logo in elk denkbaar formaat.
- (497.1 KiB) 87 keer gedownload
-
- logo_userbase_stijlblad.pdf
- Stijlblad met wat mag en niet mag met het logo.
- (281.37 KiB) 136 keer gedownload
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Ik zal mij hier is mee bezig houden zie
T-shirt kleur alleszinds al zwart (voor mij he )
En dan zie de .gif.
Dus de logo's zijn in kleur zoals op de pdf van meon. Onder het boxje op de voorkant voor de crew nog crew onderzetten ofzo?
Maar voor de rest dus zoals op die .gif, niet te overdaan, eenvoudig heeft dikwijls veel meer "stijl" dan al die bloated dingen.
En vanachter zou ik userbase.be zetten ipv userbase, dan weten de mensen toch al meer waarover het gaat en is dat nog wat meer reclame voor de site
greetz,
Nob
T-shirt kleur alleszinds al zwart (voor mij he )
En dan zie de .gif.
Dus de logo's zijn in kleur zoals op de pdf van meon. Onder het boxje op de voorkant voor de crew nog crew onderzetten ofzo?
Maar voor de rest dus zoals op die .gif, niet te overdaan, eenvoudig heeft dikwijls veel meer "stijl" dan al die bloated dingen.
En vanachter zou ik userbase.be zetten ipv userbase, dan weten de mensen toch al meer waarover het gaat en is dat nog wat meer reclame voor de site
greetz,
Nob
- Bijlagen
-
- t-shirt_vol.gif
- (14.83 KiB) 172 keer gedownload
Deze vakantie was niet zo goed en toch hebben we af en toe zitten puffen door een drukkende warmte. Het Userbase-T-shirt zou ons een uitkomst hebben kunnen bieden.. jammer van de gemiste kans of heb ik iets vergeten te lezen op dit forum?
- Edward
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Ik zou ook userbase.be ergens vermelden, het logo klein ergens op de mouw misschien en vooraan wat groter en er iets ludiek aan toevoegen.
Ik ben niet zo een held in het tekenen, maar
ik maak elk jaar wel één of meerdere T-shirts als ik ergens naar toe ga, bvb naar Peer BRBF in juli, zodat de vrienden mij kunnen vinden in de tent.
Ik ben niet zo een held in het tekenen, maar
ik maak elk jaar wel één of meerdere T-shirts als ik ergens naar toe ga, bvb naar Peer BRBF in juli, zodat de vrienden mij kunnen vinden in de tent.
- Bijlagen
-
- UBSHIRT.GIF
- (11.97 KiB) 102 keer gedownload