Prijsverhoging van 38 naar 40 euro voor abonnementen zonder mobiele telefonie. De verhoging is enkel van toepassing voor nieuwe klanten. Huidige klanten behouden tot eind 2023 dezelfde prijs.
idd , nu is EDPnet terug wat de goedkoopstephilippe_d schreef: 03 dec 2022, 00:01 De topic titel is misleidend.
Mobile Vikings heeft in feite zijn prijzen niet verhoogd, meer nog ze garanderen een prijsgarantie tot 31/12/2023.
Ze hebben wel hun aanbod (voor nieuwe klanten) duurder gemaakt. Het wordt dus 2€ per maand "minder aantrekkelijk" om over te stappen...
Dus als er op uw factuur €40 in plaats van €38 staat is dat voor jou geen verhoging maar een "minder aantrekkelijk aanbod" ten opzichte van de rest ofwat?philippe_d schreef: 03 dec 2022, 00:01 De topic titel is misleidend.
Mobile Vikings heeft in feite zijn prijzen niet verhoogd, meer nog ze garanderen een prijsgarantie tot 31/12/2023.
Ze hebben wel hun aanbod (voor nieuwe klanten) duurder gemaakt. Het wordt dus 2€ per maand "minder aantrekkelijk" om over te stappen...
persoonlijk vind ik ze voor Mobiel abo's nog OK zitten.satsurfer schreef: 27 dec 2022, 16:30 Ja, ze zijn al jaren overpriced. Dus nog iets bijdoen, zet ze helemaal uit de markt.![]()
Dat bedoel ik dusLuc Watrin schreef: 28 dec 2022, 10:06 Het mag niet Unlimited benoemd worden wegens BIPT richtlijnen.
Unlimited betekent ten minste 300GB.
Wat mag is speed tiering model implementeren
Unlimited small 10 Mbps
Unlimited medium 100 Mbps
Unlimited Large 1 Gbps
Of iets zoiets
MV
Hoe verklaar je dan dat Proximus wél VoWIFI heeft, en MV niet?ghostboy1993 schreef: 28 dec 2022, 14:58 Mobile vikings zit sinds ze bij het proximus netwerk zitten toch niet meer bij transatel hoor !
MV was een bedrijfje op zich totdat proximus het gekocht heeft en ze nu een dochter bedrijfje zijn geworden.satsurfer schreef: 28 dec 2022, 15:39Hoe verklaar je dan dat Proximus wél VoWIFI heeft, en MV niet?ghostboy1993 schreef: 28 dec 2022, 14:58 Mobile vikings zit sinds ze bij het proximus netwerk zitten toch niet meer bij transatel hoor !![]()
Goh ik zit hier met fiber voor 38 euro per maand ... ik klaag niet hoor.ghostboy1993 schreef: 29 dec 2022, 09:43MV was een bedrijfje op zich totdat proximus het gekocht heeft en ze nu een dochter bedrijfje zijn geworden.satsurfer schreef: 28 dec 2022, 15:39Hoe verklaar je dan dat Proximus wél VoWIFI heeft, en MV niet?ghostboy1993 schreef: 28 dec 2022, 14:58 Mobile vikings zit sinds ze bij het proximus netwerk zitten toch niet meer bij transatel hoor !![]()
Proximus zal NOOIT maar ook NOOIT in dochter bedrijfjes zoals MV en Scarlet vooruit helpenZe schakele de concurentie graag uit , geve wat klein prullekes hier en daar om mense te doen zwijgen en de nieuwe dochterbedrijfke en zo maar hun zakken blijven vullen en kunstmatig de prijzen hoog houden... Jammer dat er in belgie niet echt concurentie is zoals andere landen.
![]()
Ik begrijp je fetisj met VoLTE en VoWIFI niet zo goed, tenzij voor mensen die in een extreem geïsoleerd gebouw wonen of werken dan. Zelf bel ik extreem weinig en heb deze features nog nooit gemist, ik denk velen met mij.satsurfer schreef: 28 dec 2022, 13:15MV
15€ voor 10 GB, geen VoWIFI, geen VoLTE en MVNE Transatel die niet zo stabiel is.
15 GB=20€, 20 GB zou +/- 25€ zijn.
Kom niet af met die bullsh** van Vikingdeals. Kan zelfde doen op cashbackxl of shopbuddies.
Orange 15 € en 5 GBjantje81 schreef: 29 dec 2022, 23:19 Maar als je nog een rekensommetje wil dat beter uitkomt dan Hey...
MV 15 euro / 4GB / herlaadkaart
Vooral wishful thinking zeker.....
Tja, als je niet belt en liever 100 berichten heen en terug stuurt om zaken af te spreken, en op het einde van de rit zijn er nog misverstanden. 1 telefoontje van 1' is beter dan 100 chats gespreid over een 30'
Ik ken er hier genoeg dat ze enkel nog operator kiezen met VoWIFI. Thuis gaat het nog. Bij mijn moeder in appartement geen ontvangst (ook pxm niet)jantje81 schreef: 29 dec 2022, 23:19 Ik begrijp je fetisj met VoLTE en VoWIFI niet zo goed, tenzij voor mensen die in een extreem geïsoleerd gebouw wonen of werken dan.
https://www.cashbackxl.nl/jantje81 schreef: 29 dec 2022, 23:19 En dan zijn er ook nog de Vikingdeals maar dat schijnt bullsh** te zijn. Mij best, maar ik vind ze handig.
LOL, of argumenten zoeken die er geen zijn....genoeg marge voor PXM (0.15 €). Geeft het U ook 'gemoedsrust' om Takeaway te bestellen en mensen te laten leveren tegen hongerloon en geen sociale rechten via Vikingdeals?jantje81 schreef: 29 dec 2022, 23:19 Dat mijn maandelijkse bijdrage vooral naar De Lijn gaat (die er hopelijk nuttige zaken mee doen) en niet naar Proximus geeft mij genoeg gemoedsrust.
Dat werkt bij de meeste spijtig genoeg niet vaak niet meer. Ik zit bij een ander platform daar heb ik 6% op BOL. CB is een uitzondering voor nog goede deals spijtig genoeg, want vroeger kocht ik daar wel wat.quovadis schreef: 30 dec 2022, 10:55 Je kan natuurlijk eerst die bol.com geschenkkaart aanschaffen en dan via MV deals je aankoop doen. Double win
Gaat erover dat ik de BESTE operator wil tegen de beste prijs, niet die met de vele kortingen die ze geven (die je ook al hebt via ander platform)Tomsworld schreef: 30 dec 2022, 11:28 Misschien een topic maken voor beste kortingen, want dit gaat off topic.
Nope fiber aan 38 euro 140Mbs down en 40 up geloof ik.Patje schreef: 29 dec 2022, 20:31 @yaris Fiber kost toch meer dan 38 € ? gewoon vdsl ja
Dacht 53 € voor fiber
Kunnen we a.u.b. terug on-topic gaan. Deze topic gaat over de prijsverhoging (voor nieuwe abonnementen) bij Mobile Vikings vast internet.