Problemen mobiel netwerk na update Android 13/One UI 5

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Dag allemaal,

Ik kamp sinds de update naar Android 13/One UI 5 op mijn Samsung Galaxy S21 met netwerkproblemen op het Proximus-netwerk. Eerst had ik helemaal geen internetverbinding meer op 4G/5G. Na wat onderzoek bleek dat de update de APN-settings van Proximus volledig verwijderd had. Op zich geen probleem (maar wel erg vreemd) - ik heb ze handmatig opnieuw toegevoegd, en meteen had ik weer verbinding.

Toen zijn de echte problemen echter begonnen. Ik verlies nu geregeld internetverbinding, vooral wanneer ik on the go ben (in de auto of op de fiets - op plaatsen waar ik normaal altijd verbinding heb). Het gaat niet om een verlies van verbinding met het mobiel (4G/5G) netwerk - ik heb vaak een perfecte verbinding met het netwerk, maar er komt geen internet door. In de auto zie ik dus bv. dat ik een sterke 4G-verbinding heb, maar toch geeft Waze plots aan dat er geen internetverbinding is. Op dat ogenblik kan ik ook geen enkele webpagina meer laden etc. Airplane mode aan en uit togglen lost het probleem meestal meteen op.

Ik heb mijn SIM laten vervangen, maar dit heeft het probleem niet opgelost. De APN heb ik al verschillende keren opnieuw toegevoegd.

Een collega met een S21 heeft ook problemen opgemerkt. De vraag stelt zich dus: is dit een S21-probleem? Een One UI 5 probleem? Een Proximus-probleem? Eventueel een incompatibiliteit tussen het Proximus-netwerk/Proximus-SIMs en Android 13/One UI 5?

Heeft iemand hetzelfde probleem, of vroeger dit soort probleem meegemaakt? Ik ben inmiddels ten einde raad...
citroene
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 01 sep 2014, 10:07
Bedankt: 1 keer

Je kan best na een update naar een nieuw os altijd een factory reset doen. Doe ik altijd en nog nooit problemen gehad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk

Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

citroene schreef: 29 nov 2022, 17:35 Je kan best na een update naar een nieuw os altijd een factory reset doen. Doe ik altijd en nog nooit problemen gehad.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
Dat is een last resort optie die ik liever vermijd als het mogelijk is. Het opnieuw instellen van mijn smartphone duurt tegenwoordig makkelijk een dag (ik heb veel apps en verander heel veel settings, ook in de meeste apps etc.). In dit geval heb ik er ook weinig vertrouwen in dat het zou werken.Ik ben niet de enige ben die problemen heeft onder de collega's hier, maar internationaal vind ik geen vergelijkbare meldingen. Ik heb dus het gevoel dat het probleem minstens deels bij Proximus ligt (bv. een vorm van incompatibiliteit).
datakiller
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 801
Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
Locatie: Aalter
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 41 keer

Hier had ik dit ook! De fix was hier ook vliegtuigstand aan en uitzetten eens je verbinding wegvalt. (En dit blijven herhalen)

Ik heb dit al sinds android 12, maar zit nu op Telenet wat waar ik woon ook slecht is, zelfde probleem eigenlijk maar geen manuele fix nodig is gewoon slecht netwerk design van Telenet denk ik (bvb van overgang 4G+ naar de mast met vrij zicht met 4G val ik weg maar heb wel nog 4G+ maar ik woon in een dorp dus prioriteit zal het niet hebben hier, eerst de steden)
Het wegvallen van mobiel internet gebeurde bij mij bij proximus vaak in een stad bvb Knokke, werkt het heb je 850Mbps 5G werkt het niet heb je niets. Waar ik woon toen het druk was in het dorp (1000 extra mensen) had ik ditzelfde probleem.
De enige provider die goed werkte hier was Orange.

Mijn toestel is een galaxy S20 5G.

Ter info: ik gebruikte zowel bij Orange als Proximus een esim.
Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters :-D maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

datakiller schreef: 29 nov 2022, 18:10 Hier had ik dit ook! De fix was hier ook vliegtuigstand aan en uitzetten eens je verbinding wegvalt. (En dit blijven herhalen)

Ik heb dit al sinds android 12, maar zit nu op Telenet wat waar ik woon ook slecht is, zelfde probleem eigenlijk maar geen manuele fix nodig is gewoon slecht netwerk design van Telenet denk ik (bvb van overgang 4G+ naar de mast met vrij zicht met 4G val ik weg maar heb wel nog 4G+ maar ik woon in een dorp dus prioriteit zal het niet hebben hier, eerst de steden)
Het wegvallen van mobiel internet gebeurde bij mij bij proximus vaak in een stad bvb Knokke, werkt het heb je 850Mbps 5G werkt het niet heb je niets. Waar ik woon toen het druk was in het dorp (1000 extra mensen) had ik ditzelfde probleem.
De enige provider die goed werkte hier was Orange.

Mijn toestel is een galaxy S20 5G.

Ter info: ik gebruikte zowel bij Orange als Proximus een esim.
Hmm bizar. Bij mij is de verandering wel heel opvallend. Voor de update geen enkel probleem, erna plots geregeld een probleem en dit op exact dezelfde locaties als ervoor...
Hakki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 287
Lid geworden op: 12 dec 2011, 15:33
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Hier een S21 ultra met Proximus simkaart.
Eveneens de apn instellingen verloren na update en manueel moeten invoeren.

Verder nog geen problemen gemerkt met de verbinding, gebruik altijd Android auto en stream muziek. Ik heb wel 5g uitgeschakeld, dus enkel 4g en lager automatische keuze. 5g doe ik wel manueel indien gewenst/nodig.
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 955
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb dit ook op iPhone met Proximus e-sim.

Zal eens de apn settings moeten gaan zoeken.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2110
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Iemand issues zoals dit met een S22 Ultra?
Ik moet de upgrade naar 13/UI5 nog doen.
Ik was even aan het wachten.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
mgo72
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 955
Lid geworden op: 30 nov 2011, 11:21
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 53 keer

Mijn settings zijn internet.proximus.be
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Hakki schreef: 29 nov 2022, 21:29 Hier een S21 ultra met Proximus simkaart.
Eveneens de apn instellingen verloren na update en manueel moeten invoeren.

Verder nog geen problemen gemerkt met de verbinding, gebruik altijd Android auto en stream muziek. Ik heb wel 5g uitgeschakeld, dus enkel 4g en lager automatische keuze. 5g doe ik wel manueel indien gewenst/nodig.
Bedankt voor de info. Misschien moet ik toch eens een volledige reset van mijn S21 doen dan...
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Hakki schreef: 29 nov 2022, 21:29 Hier een S21 ultra met Proximus simkaart.
Eveneens de apn instellingen verloren na update en manueel moeten invoeren.

Verder nog geen problemen gemerkt met de verbinding, gebruik altijd Android auto en stream muziek. Ik heb wel 5g uitgeschakeld, dus enkel 4g en lager automatische keuze. 5g doe ik wel manueel indien gewenst/nodig.
Hey @Hakki - jouw bericht lijkt mijn probleem opgelost te hebben (enfin, "opgelost" is veel gezegd, "workaround" is accurater)! Ik heb mijn S21 ingesteld op 4G/3G/2G, en dus 5G uitgeschakeld, en nu lijkt mijn verbinding (toch al twee dagen) niet meer weg te vallen. Blijkbaar zit er dus iets fout met (het zoeken naar) 5G sinds de update naar Android 13. Nog steeds onduidelijk of dit aan Samsung, aan Proximus of aan allebei ligt. Maar ik ben al blij dat mijn verbinding weer stabiel is - hopelijk wordt het 5G-probleem opgelost met verdere updates. Ik zal geregeld blijven testen.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2110
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

Voor de rest iemand met een S22 en Proximus die issues heeft na upgrade Android 13 ?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Nexus1980
Premium Member
Premium Member
Berichten: 475
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Ha!! Hier exact hetzelfde probleem sinds upgrade naar UI5 / Android 13 (S21 Ultra) . Traject van Antwerpen naar Brussel geeft vaak aan dat er geen verbinding meer is. Alvast bedankt voor die airplane truk.

Ik heb trouwens nog miserie sinds Android 13. https://eu.community.samsung.com/t5/gal ... 950#M10288
redman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1695
Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 97 keer
Provider

Abusimbal schreef: 05 dec 2022, 12:34 Voor de rest iemand met een S22 en Proximus die issues heeft na upgrade Android 13 ?
Hier een samsung S22 met android 13, geen problemen maar ik zit wel bij youfone (proximus netwerk) maar bij youfone is er geen 5G.
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Nexus1980 schreef: 05 dec 2022, 14:13 Ha!! Hier exact hetzelfde probleem sinds upgrade naar UI5 / Android 13 (S21 Ultra) . Traject van Antwerpen naar Brussel geeft vaak aan dat er geen verbinding meer is. Alvast bedankt voor die airplane truk.

Ik heb trouwens nog miserie sinds Android 13. https://eu.community.samsung.com/t5/gal ... 950#M10288
Probeer misschien ook eens om je verbinding op "4G/3G/2G" te zetten, met uitsluiting van 5G - benieuwd of dat het probleem ook voor jou doet verdwijnen!
[email protected]
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 dec 2022, 22:18
Bedankt: 1 keer

Dag iedereen.

Ik heb net hetzelfde probleem op mijn S22 Ultra, proximus netwerk met eSim. Altijd tijdens het rijden, zijn er onderbrekingen in bepaalde regio's. Telefoon toont 4G+ aan maar geen internet. Na airplane modus aan en terug uit werkt dat meestal (maar niet altijd). Bij mij staat 5G geactiveerd, dus zal eens proberen met max 4G optie.
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1483
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Er komt een nood-release voor de betrokken modellen, te beginnen met de modellen met de hoogste prioriteit.
Deze release lost de hoofdoorzaak van het APN-probleem op.
Samsung bevestigde dat het niet alleen voor Proximus/België is maar ook andere providers op grote schaal.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2110
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 364 keer
Bedankt: 118 keer
Recent bedankt: 2 keer
Te Koop forum

@Gray Heb je daar een bron van ?
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Intel NUC 13 Extreme i7 13700K
Microsoft Surface Pro 8
Garmin VivoSmart 5 (activity tracker)
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1483
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

info komt van Samsung via Proximus helpdesk
snowmops
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2022, 23:04

Hier allerlei verbindingsproblemen met A71 sinds update.
Niet alleen mobiel internet valt weg, maar ook wifi.
Tot nog toe enige oplossing is toestel heropstarten en dan werkt alles terug normaal zolang je uw toestel gebruikt, maar eens je uw toestel een tijdje niet gebruikt is het terug hetzelfde. Erg frustrerend.
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Interessant nieuws! Ik hou het in het oog.
Nexus1980
Premium Member
Premium Member
Berichten: 475
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Hopelijk! Die verbindingsproblemen hangen m’n keel uit!
Gebruikersavatar
jphermans
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 928
Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
Locatie: Aalst
Uitgedeelde bedankjes: 142 keer
Bedankt: 109 keer

Ik zelf heb een fold 4 en na de update hier geen problemen mee. Zowel wifi als 4G/5G werken goed en dit met meerdere sims/e-sims.
Internet via Mobile Vikings
Nexus1980
Premium Member
Premium Member
Berichten: 475
Lid geworden op: 15 nov 2004, 11:48
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 39 keer
Recent bedankt: 2 keer
Provider

Nog altijd problemen. Iemand al een oplossing gevonden?
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1483
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Ik heb ook een S21 bij proximus en heb geen probleem, ik heb wel vrij laat de update gedaan en onmiddelijk erna volgde er ook al een kleinere update, (wellicht was dat al die emergency update?)
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Nexus1980 schreef: 08 jan 2023, 07:35 Nog altijd problemen. Iemand al een oplossing gevonden?
Mijn 5G staat nog steeds uitgeschakeld, en sindsdien geen enkel probleem meer. Ik ga binnenkort 5G nog eens inschakelen en opnieuw testen, nu er al twee (voornamelijk security) updates geweest zijn na de Android 13 update.
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Kleine update: na het opnieuw aanzetten van 5G, viel mijn netwerk prompt weer weg toen ik de volgende ochtend in de auto stapte. Probleem dus nog niet opgelost...
Gebruikersavatar
TiTanium
Moderator
Moderator
Berichten: 5797
Lid geworden op: 27 feb 2007, 02:15
Locatie: Antwerpen 2
Uitgedeelde bedankjes: 721 keer
Bedankt: 472 keer
Provider

Ik heb op mijn werk redelijk wat toestellen gehad met problemen. Er stond ineens ETB4G.
Met het opnieuw instellen van de APN waren de problemen wel van de baan.
Computer: Be Quiet! Dark Base 900 ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix OC
Home Assistant: NUC8i3BEH2 ~ 16GB DDR4 ~ Conbee II
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ Curved
Mobile: Samsung S24 Ultra 1TB & Samsung Tab S9 Ultra 5G
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: U6-mesh ~ AC-Mesh
Provider: Telenet OneUP for 5 ~ CV8560E
Gray
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1483
Lid geworden op: 17 apr 2005, 02:18
Uitgedeelde bedankjes: 372 keer
Bedankt: 156 keer

Probleem zou officieel moeten opgelost zijn sinds enkele weken en sinds de laatste security update.
Persoonlijk heb ik nooit die problemen gehad eigenlijk (ook S21/proximus en heb 5G altijd aanstaan)

Soms loopt er wel eens iets mis met die updates van Samsung, je kan altijd eens een reset proberen?
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Gray schreef: 05 feb 2023, 21:52 Probleem zou officieel moeten opgelost zijn sinds enkele weken en sinds de laatste security update.
Persoonlijk heb ik nooit die problemen gehad eigenlijk (ook S21/proximus en heb 5G altijd aanstaan)

Soms loopt er wel eens iets mis met die updates van Samsung, je kan altijd eens een reset proberen?
Ik heb de patch van 1 januari 2023 en daarmee lijkt het nog niet opgelost. Ik kan nog eens proberen de APN te resetten en opnieuw toe te voegen. Heb je die info m.b.t. de update van Proximus gekregen?
EiDrk
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 feb 2023, 14:25

Ik loop ook al sinds de laatste grote update van 12/2022 tegen dit probleem aan. Ook bij mij waren de gegevens van proximus volledig verwijderd invm mobiele data. Vervolgens hebben ze mij aangeraden mijn heel netwerkinstellingen te resetten. Natuurlijk al m'n wifipaswoorden verwijderd. Helaas bracht dit geen verbetering. Zoals ik hierboven lees is het probleem meestal onderweg (android auto / waze).

Heeft iemand hier al een definitieve oplossing?
Straks probeer ik de 5G uit te zetten, mss dat dit mij ook kan helpen.
Gebruikersavatar
Data technicus
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 887
Lid geworden op: 21 mei 2020, 14:39
Locatie: Spalbeek (Hasselt)
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 110 keer

Had dit ook bij mij xcover 5 aan de hand. Heb alle mobile instellingen die van een buitenlandse operator waren verwijderd en die van proximus terug toegevoegd en alles werkte terug als ervoor.
tomdubruges
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2023, 20:37

Heb dit probleem ook met mijn s22 ultra, sinds update naar android 13.
Ook alles gerest.
Probleem blijft.
Men oude one plus 5 werkt nog tijdens het zelfde traject.
Denk dat de exonys problemen heeft met proximus. Ik zal de suggestie van 5g af te zetten proberen
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Ik krijg mogelijks de kans om binnenkort te upgraden naar de S23, die Snapdragon zal hebben in plaats van Exynos. Benieuwd of die het probleem dan niet meer zal hebben.
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

Update: de S23+ heeft het probleem niet. Ik gok dat het verbonden is aan Exynos. Samsung bood mijn werkgever zelfs aan mijn S21(Exynos) te vervangen door een S21 met Snapdragon.
tomdubruges
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 feb 2023, 20:37

Ik heb recent een upgrade gedaan naar de S23 Ultra.
Sindsdien zijn de problemen van connectiviteit weg.
Het verschil tussen de snapdragon 8 gen 2 en de exonys vrij groot.
De S23 Ultra is massas sneller.
Als een stabiele connectie belangrijk is verkoop snel je S22 ultra.
Verschillende keer gemeld aan samsung helpdesk maar nooit een correct antwoord ontvangen.
MichaelVD
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 maa 2023, 14:40

Ik heb hier hetzelfde probleem met mijn S22 Ultra, data valt inderdaad altijd weg op het traject Antwerpen Brussel.
Heb hier wel gemerkt dat bij spaarstand instellingen 5G uitstond bij mij en bij mobiele netwerk instellingen 5G wel aanstaat (5G/LTE/3G/2G) misschien dat daar het probleem zit? Heb nu eens 5G aangezet bij spaarstand instellingen zal nog iets laten weten als ik daarmee het probleem nog steeds heb of niet.
Jap
Member
Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 08 nov 2022, 11:22
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

MichaelVD schreef: 01 maa 2023, 14:46 Ik heb hier hetzelfde probleem met mijn S22 Ultra, data valt inderdaad altijd weg op het traject Antwerpen Brussel.
Heb hier wel gemerkt dat bij spaarstand instellingen 5G uitstond bij mij en bij mobiele netwerk instellingen 5G wel aanstaat (5G/LTE/3G/2G) misschien dat daar het probleem zit? Heb nu eens 5G aangezet bij spaarstand instellingen zal nog iets laten weten als ik daarmee het probleem nog steeds heb of niet.
Ik gebruikte geen spaarstand, dus ik betwijfel het. Ik vermoed dat je het probleem enkel zal kunnen "oplossen" door 5G af te zetten in de netwerkinstellingen (overschakelen op LTE/3G/2G). Het alternatief is bij Samsung vragen om je Exynos-model in te wisselen voor een Snapdragon-model.
Daves
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 maa 2023, 19:12

Zelfde probleem ook hier met een s21 ultra. Vooral problemen op e19 Vilvoorde- Antwerpen, maar ook op
andere trajecten. Ik schakel ook eens 5g uit om te zien
of dit helpt. Hopelijk wordt dit snel opgelost.
Gebruikersavatar
broke23
Premium Member
Premium Member
Berichten: 569
Lid geworden op: 01 aug 2014, 10:28
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 25 keer

Hmm, lijkt verdacht veel op iets bij ons op het werk, allé, bij klant…

Sinds oktober opeens meerdere mensen die klagen ivm ontvangst binnen. Vorige week een chief van installaties dekking versterking die zei dat er niet gek lang geleden massaal van band verandert is… een band die problemen meebrengt?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”