message niet via email maar per sms message (zie bijlage)
zgz.van mypension....
Vermits geen bankreferte geklikt ....opent mypension website met keuze welke bank voor ontvangen pensioentoeslag ...wel 12 banken logos aanwezig voor kiezen ....keuze opent de CORRECT UITZIENDE LOGINPAGINA mijn bank.
Login gedaan ...en kreeg melding van niet correcte invoer en vermoeden van frauduleus (nota bene van die site...),vermits ik zeker was dat mijn invoer correct was vermoede ik al fraude ...echter wel al wat te laat daar ik dus mijn correcte invoer had ingebracht.....

Alles uitgelegd in vervolgmail ,dan al mijn debitcard mogelijkheden op minimum van 10 euro gezet ,internet betalingen uitgevinkt alsook contactles uitgevinkt .
Dan maar cardstop mijn debetcard laten blokkeren...
Deze poging van fraude kwam NIET per email maar door simpel sms message als een push message met als afzender mypension.be
HEEL REALISTISCHE MYPENSION SITE MET REALISTISCHE +/- 12 BANKENKEUZE PAGINA OM KIEZEN ,Gevolgd door identieke loginpagina zoals mijn bank met zelfs de begin 4 cijfers van mijn card om invullen ....
Tot de melding kwam dat nummer niet correct was !?!?
Dat alarmeerde mij ...ws. zou dit gevolgd worden met vraag om meer xxxx .
Verbinding verbroken en nodige gedaan als vooraf beschreven en cardstop...
Op zulk moment besef je echter dat alhoewel er geen pin gegeven is ,ook nog niet gevraagd ,dat men toch al bevestiging heeft van je cardnummers .....en dan geen bankbediende aan telefoon te krijgen tot morgenvroeg .!!!
Natuurlijk daarom die fraude messages op tijdstip alles Lam ligt van contact met bank personeel ....dan krijg je wel even paniekgevoel en hopeloosheidsgevoel met vast voornemen nog meer een cash aanhanger te blijven ...
Wees gewaarschuwd die fraudisten zijn heel handig , en berekend ⁷