Cord cutting en internationaal kijken?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
MrWinkle
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 3 keer

Wat gebruiken mensen die om bepaalde voetbaltechnische redenen plots veel interesse hebben in buitenlandse zenders en niet geconfronteerd willen worden met de region restrictions of VPN-walls? Omdat ik niet wil leached zeg ik hier even hoe ik het doe.

Ik gebruik Zattoo.com. Dat is een legale aanbieder in D, A en CH, maar vooral het Zwitserse aanbod is zeer interessant. Je moet wel je VPN naar Zwitserland richten maar dan werkt het vlot. 193 gratis zenders en 296 als je wil betalen. De goedkoopste betalende optie kost je 12 CHF per maand, maar omvat ook de Britse kanalen (BBC, ITV), opnemen edm. Er is een gratis proefperiode die even lang loopt als een voetbaltoernooi. :)

Ze hebben apps voor alle platformen maar ze worden enkel aangeboden in de regions waar ze actief zijn. Bij Apple wil dat zeggen dat je even een “lege” Zwitserse account moet maken waar je een gratis app in kan downloaden. Handleidingen hoe je dat moet doen vind je op het web. Het is niet moeilijk, maar Apple maakt het zo complex mogelijk.
seriewoordenaar
Starter
Starter

Zo'n (gratis) VPN-invoegtoepassing voor de webnavigator is véél eenvoudiger daarvoor. Keuze genoeg.
BBC kun je daar ook mee kijken - zo doe ik het.
Mijn favoriete communicatiemiddelen zijn slakkenpost en gevederde luchtkoeriers. :banana:
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”