Hallo,
Ik ben op zoek naar een online cloud(ftp) waar ik mijn camerabestanden kan naar laten uploaden...
kent iemand ene goede online cloud en die betaalbaar is?
Bedankt voor de verdere info!
ip camera vraagjes voor de cloud
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
-
- Starter Plus
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 11 keer
Ik weet geen bedrijf dat camera's en clouddiensten daarvoor verkoopt dat ik kan aanraden. Maar sta me toe om te waarschuwen voor de super goedkope camera's die je op ali etc kunt kopen voor inder dan €25; ik heb er zo ook gezien in Action winkels.
Ik heb een tijd geleden wat research gedaan in enkele van die dingen, en wat ze allemaal uitsturen op het moment dat ze internet toegang krijgen is ontstellend -- een massa dingen naar Chinese cloud providers. Het begint typisch met je WIFI SSID en paswoord, en stuurt dan camera beelden door.
Ik heb een tijd geleden wat research gedaan in enkele van die dingen, en wat ze allemaal uitsturen op het moment dat ze internet toegang krijgen is ontstellend -- een massa dingen naar Chinese cloud providers. Het begint typisch met je WIFI SSID en paswoord, en stuurt dan camera beelden door.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 148 keer
- Bedankt: 108 keer
De TS zoekt een cloud dienst om van bestaande camera's beelden te uploaden naar deze dienst. Correct me if I'm wrong.
I'm a bilingual. I'm a bilingual illiterate. I can't read in two languages.