Acer Aspire 27 inch core i7 all in one pc voor webdesign
HP werd me afgeraden ivm reparaties en moeilijk verkrijgen van onderdelen. Doe jij webdesign/ontwikkeling op een all in one pc? Welk merk en wat zijn uw ervaringen en advies, Acer betrouwbaar en goed? Reden dat ik kies voor een all in pc is plaatsgebrek.
https://www.compudeals.be/product/acer- ... AAC0000073
Geen dreamweaver of photoshop.
Afbeeldingen laat ik aan iemand anders over.
Kunnen aangeleverd worden.
CoffeeCup Site Designer en HTML Editor
Pinegrow.com Web Editor
Geen dreamweaver of photoshop.
Afbeeldingen laat ik aan iemand anders over.
Kunnen aangeleverd worden.
CoffeeCup Site Designer en HTML Editor
Pinegrow.com Web Editor
- Goztow
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 1673 keer
- Bedankt: 1450 keer
Dus eigenlijk doe je gewoon het programmeergedeelte. Daarvoor is, qua hardware, elke PC van 600 euro met een SSD-drive voldoende. Natuurlijk zoek je ook wat comfort voor de lange uren programmeren. Afhankelijk van je voorkeur zou ik gaan voor 2 27 inch schermen of een ultra wide scherm van 49 inch.
Je hebt natuurlijk plaatsgebrek, maar indien mogelijk is een dubbel scherm volgens mij toch echt een belangrijke.
Je hebt natuurlijk plaatsgebrek, maar indien mogelijk is een dubbel scherm volgens mij toch echt een belangrijke.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 333 keer
- Bedankt: 227 keer
- Contacteer:
Ziet er netjes uit, maar FullHD op een 27" lijkt mij toch wat weinig. Ik zou zelf opteren voor twee schermen maar dan boven elkaar ipv. naast elkaar als het ruimtegebrek zich in de breedte afspeelt. Je zal dan wel een specifieke voet nodig hebben om het tweede scherm mooi boven het eerste te kunnen positioneren. Let er daarom op dat het tweede scherm een VESA-mount heeft.
Je kan ook kijken naar twee identieke schermen en daar dan een Small Form Factor PC (zoals een Intel NUC) achter hangen. Je kan dan bij een latere upgrade je schermen behouden en het PC-gedeelte vervangen.
Je kan ook kijken naar twee identieke schermen en daar dan een Small Form Factor PC (zoals een Intel NUC) achter hangen. Je kan dan bij een latere upgrade je schermen behouden en het PC-gedeelte vervangen.
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 145 keer
Al die all-in-ones hebben problemen met verkrijgbaarheid van onderdelen, omdat ze geen generieke hardware gebruiken. Daardoor vraagt de fabrikant wat hij wil voor een onderdeel, en is bv 500 eur voor een nieuw moederbord geen uitzondering. In de praktijk ben je vaak na een paar jaar aangewezen op de tweedehandsmarkt voor onderdelen; ik zou op basis van dat argument alleen HP niet links laten liggen.
Ik zou ook een NUC achteraan op een scherm gemonteerd overwegen.
Ik zou ook een NUC achteraan op een scherm gemonteerd overwegen.
- heist_175
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 518 keer
- Bedankt: 1176 keer
Ik zou ook geen AIO overwegen, er zijn betere alternatieven:
- NUC, al maakt de fan een snerpend geluid
- een SFF die je achter uw scherm kan hangen, gevuld met standaard hardware (mITX + i7/i9)
- NUC, al maakt de fan een snerpend geluid
- een SFF die je achter uw scherm kan hangen, gevuld met standaard hardware (mITX + i7/i9)