Keytrade doet weer een actie waarbij nieuwe klanten en de aangever elk 50 euro op rekening ontvangen.
Wie nog een zichtrekening nodig heeft en op dat aanbod wil ingaan, dit is mijn link:
https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... 6D0506AF09
keytrade actie nieuwe klanten 50 euro op rekening
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 176 keer
- Bedankt: 231 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Mocht er nog iemand geen rekening hebben bij Keytrade en deze willen openen 
Deze link geeft je 50 euro welkomstbonus https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... URLShareGC
Deze link geeft je 50 euro welkomstbonus https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... URLShareGC
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
- Bedankt: 41 keer
Jaar of 2 geleden rekening proberen aanvragen en is nog niet geopend, good luck 

Telenet ONE: https://www.speedtest.net/my-result/d/7 ... 3afbda.png
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters
maar de upload is wel gewoon 20Mbps
Telenet ONE for one (mobiel): 300kbps in Gent-Sint-Pieters

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
- Bedankt: 79 keer
- Recent bedankt: 1 keer
Intussen een 25-tal jaar bij Keytrade als hoofdbank. Ik heb nog eens een promocode gekregen: https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... ACEB66A9CE
Je krijgt 50 eur voor een nieuwe rekening. Doe er je voordeel mee!
Edit: ook ik hou er 50 eur aan over, toch even toevoegen net zoals de poster hier onder.
Ik ben echt al heel heel veel jaren klant zonder enig probleem. Heb er zelfs professionele rekening en een gratis visa Gold met reisverzekering. Wie meer wil weten, stuur maar PM
Je krijgt 50 eur voor een nieuwe rekening. Doe er je voordeel mee!
Edit: ook ik hou er 50 eur aan over, toch even toevoegen net zoals de poster hier onder.
Ik ben echt al heel heel veel jaren klant zonder enig probleem. Heb er zelfs professionele rekening en een gratis visa Gold met reisverzekering. Wie meer wil weten, stuur maar PM
Laatst gewijzigd door liegebeestig 01 mei 2024, 08:24, in totaal 1 gewijzigd.
- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
- Recent bedankt: 6 keer
Ook ik mag gooien met €50:
---
Voor de volledigheid: Als iemand hier gebruik van maakt krijg ook ik €50.
(link geldig tot 01/07/2024)
edit: link verwijderd wegens vervallen.
---
Voor de volledigheid: Als iemand hier gebruik van maakt krijg ook ik €50.
(link geldig tot 01/07/2024)
edit: link verwijderd wegens vervallen.
Laatst gewijzigd door cadsite 01 jul 2024, 12:10, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 153 keer
1 jaartje gepasseerd => dus ik kreeg weer een code toegestuurd
50€ gratis van keytrade via https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... D9C674D4DB
voorwaarden:
- nieuwe klant die een nieuwe rekening opent via de link (ofwel door MM8187901046 in te vullen als code)
- je stort zelf minimum 50 naar je rekening
- dat gebeurd uiterlijk 01/09/2024
Full disclosure: ook de eigenaar van de link (ik dus) krijgt 50€ dan => beide partijen varen er dus wel bij.
50€ gratis van keytrade via https://www.keytradebank.be/nl/promo/mg ... D9C674D4DB
voorwaarden:
- nieuwe klant die een nieuwe rekening opent via de link (ofwel door MM8187901046 in te vullen als code)
- je stort zelf minimum 50 naar je rekening
- dat gebeurd uiterlijk 01/09/2024
Full disclosure: ook de eigenaar van de link (ik dus) krijgt 50€ dan => beide partijen varen er dus wel bij.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 89 keer
- Bedankt: 169 keer
@lirec Ik heb denk ik je code gebruikt. Ik heb al eens klant geweest bij keytrade ooit dus ik weet niet of het zal werken. Maar we zullen zien.
Heb ook 50 euro gestort op die rekening.
Heb ook 50 euro gestort op die rekening.
-
- Elite Poster
@boonpwnz top, merci alvast. In de voorwaarden vond ik het volgende:
--------------------
Om de premie te kunnen genieten, moet het petekind beschouwd worden als 'nieuwe cliënt'. Elke persoon die voor de eerste keer een bankrelatie
opent bij de Bank wordt beschouwd als 'nieuwe cliënt'. Een persoon die reeds een bankrelatie heeft geopend of een bankrelatie met de Bank heeft
gesloten tijdens de voorbije vier jaar, ongeacht het soort bankrelatie, kan niet als petekind deelnemen aan deze actie.
-------------------
Als je geen enkel keytrade product meer had sinds 2020 dan zou het moeten lukken, anders niet.
Uitbetaling door keytrade is normaal op 3 september dan.
--------------------
Om de premie te kunnen genieten, moet het petekind beschouwd worden als 'nieuwe cliënt'. Elke persoon die voor de eerste keer een bankrelatie
opent bij de Bank wordt beschouwd als 'nieuwe cliënt'. Een persoon die reeds een bankrelatie heeft geopend of een bankrelatie met de Bank heeft
gesloten tijdens de voorbije vier jaar, ongeacht het soort bankrelatie, kan niet als petekind deelnemen aan deze actie.
-------------------
Als je geen enkel keytrade product meer had sinds 2020 dan zou het moeten lukken, anders niet.
Uitbetaling door keytrade is normaal op 3 september dan.
-
- Elite Poster
@boonpwnz Ik heb keytrade toch eens bevraagd
=> er lijkt idd iets mis gegaan en ze gaan het nakijken. Als jij dus nog steeds niets ontving
=> komt mogelijk nog in orde
=> er lijkt idd iets mis gegaan en ze gaan het nakijken. Als jij dus nog steeds niets ontving
=> komt mogelijk nog in orde
- Petrikske
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 754 keer
- Bedankt: 151 keer
- Recent bedankt: 7 keer
Ben er al enkele jaren klant en buiten de problemen om Keytrade te gebruiken met Payconiq heb ik geen enkele klacht.
Alles gratis en bij elke betaling 5 cent, en ja dat loopt aardig op.
Om te sparen zijn er betere opties maar voor dagdagelijks gebruik vind ik het een topper.
Alles gratis en bij elke betaling 5 cent, en ja dat loopt aardig op.

Om te sparen zijn er betere opties maar voor dagdagelijks gebruik vind ik het een topper.
"In my world, everyone is welcome, important, accepted, respected, encouraged, valued and....equal,
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Voor Google & Apple Pay heb ik gratis Hello Bank rekening aangevraagd. Alleen aanvragen vergt engelengeduld (totaal aanvraag tot levering bankkaart een 2 à 3 maanden geduurd geloof iktizzen33 schreef: 17 nov 2024, 19:38 Hier in gebruik als secundaire rekening. Fan van Keyplan, maar voor dagelijks gebruik jammer dat ze geen Apple Pay en instant overschrijvingen ondersteunen.

- cadsite
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 311 keer
- Bedankt: 710 keer
Behalve als je vrienden via payconiq wilt betalen, dat lukt niet.
Als dat iets is wat je vaak denkt te gebruiken moet je voor een backup zorgen.
- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik heb ook nog maar onlangs zo'n Hello Bank rekening geopend voor Apple pay, het was geregeld op een week. Je kan online aanvraag doen en identificeren met itsme. Dan krijg je bericht om je code te wijzigen voor je nieuwe Hello kaart en de kaart lag een dag of 2 later in de bus. Alles werkte direct.Avenger 2.0 schreef: 18 nov 2024, 10:59Voor Google & Apple Pay heb ik gratis Hello Bank rekening aangevraagd. Alleen aanvragen vergt engelengeduld (totaal aanvraag tot levering bankkaart een 2 à 3 maanden geduurd geloof iktizzen33 schreef: 17 nov 2024, 19:38 Hier in gebruik als secundaire rekening. Fan van Keyplan, maar voor dagelijks gebruik jammer dat ze geen Apple Pay en instant overschrijvingen ondersteunen.)
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 118 keer
- Recent bedankt: 11 keer
Dat is toch recent veranderd dan. Ik moest nog een foto van voor- en achterzijde paspoort nemen. Dan bijna maand wachten voor een contract dat ik nog eens moest ondertekenen om dan nog een maand te wachten voordat het verwerkt was en de hele molen kon beginnenDizzy schreef: 18 nov 2024, 14:24 Ik heb ook nog maar onlangs zo'n Hello Bank rekening geopend voor Apple pay, het was geregeld op een week. Je kan online aanvraag doen en identificeren met itsme. Dan krijg je bericht om je code te wijzigen voor je nieuwe Hello kaart en de kaart lag een dag of 2 later in de bus. Alles werkte direct.

- Dizzy
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 571 keer
- Bedankt: 709 keer
- Recent bedankt: 9 keer
Ik denk dat ik het ongeveer 1 maand geleden aangevraagd heb, of iets langer geleden. Je kreeg dan een vragenlijst en nadien was het wachten op de kaart om de boel te activeren.
Wil je iemand kwaad maken, vertel hem dan leugens. Wil je iemand razend maken, vertel hem dan de waarheid.
-
- Elite Poster
Update: helaas nooit meer iets van gehoord - toch dikke steek laten vallen daar keytrade...lirec schreef: 28 sep 2024, 21:57 @boonpwnz Ik heb keytrade toch eens bevraagd
=> er lijkt idd iets mis gegaan en ze gaan het nakijken.